50 de afirmații utile de la Niculina Gheorghiță pentru sănătate

În ultima vreme am primit foarte multe mesaje în care eram întrebat de diferite afirmații pentru anumite afecțiuni ale sănătății. Din punctul meu de vedere, orice boală are în spatele ei un mesaj ce are nevoie să fie conștientizat de către fiecare „bolnav” pentru a începe vindecarea, nu doar a trata pe moment boala.

realizat de Răzvan Danc, după învățăturile Niculine Gheorghiță

          Aceste afirmații vă vor fi de folos fie la modul general, însă veți găsi și afirmații pentru diferitele zone ale corpului și organe pentru a putea coordona procesul de vindecare. Afirmațiile nu înlocuiesc sfatul de specialitate, ci sunt complementare pentru a implica în vindecare toate componentele voastre: minte – trup – spirit. Eu am folosit aceste afirmații atunci când am fost bolnav (acum 5 ani) și mi-au fost de mare folos. Și acum le folosesc atunci când apare o durere într-un anumit loc din corp.

În parlel cu aceste afirmații întrebați-vă

  1. Ce am eu de învățat din această experiență?

  2. Cu ce din mine am atras această experiență în realitatea mea?

  3. Care sunt cauzele emoționale ale acestei boli?

Recomandarea mea fermă este să căutați informații despre cauzele emoționale, să le rezolvați și apoi veți vedea ce ușor vă veți vindeca. În acest sens, vă recomand două cărți:

  1. Autovindecarea începe din creier prin forța minții – Niculina Gheorghiță

  2. Marele dicționar al bolilor și afecțiunilor – Jaques Martel

Iată afirmațiile:

  1. Eu sunt dintotdeauna sănătate radiantă

  2. Eu sunt dintotdeauna autovindecare

  3. Eu sunt dintotdeauna vindecare din interior spre exterior

  4. Eu sunt dintotdeauna sistemul imunitar activat

  5. Eu sunt dintotdeauna bucurie (depresie, diabet și pentru alte boli care duc la pierderea bucuriei de a trai)

  6. Eu dintotdeauna aud cu claritate (probleme ale urechilor)

  7. Eu dintotdeauna văd cu claritate (probleme ale ochilor)

  8. Eu sunt dintotdeauna starea de bine

  9. Eu dintotdeauna mă simt din ce în ce mai bine

  10. Eu sunt dintotdeauna recunoștință (cancer {boala omului nemulțumit} – plus afirmație corespunzătoare organului la care el se manifestă)

  11. Eu sunt dintotdeauna iertare

  12. Eu sunt dintotdeauna înțelegere divină

  13. Eu știu dintotdeauna cauzele emoționale ale bolii mele

  14. Eu sunt dintotdeauna remediul potrivit pentru mine

  15. Eu sunt dintotdeauna iubire de Sine

  16. Eu sunt dintotdeauna vindecat

  17. Eu sunt dintotdeauna capacitatea de a mă autovindeca

  18. Eu sunt dintotdeauna doctorul interior activat maxim

  19. Eu sunt dintotdeauna viața trăită ușor, frumos și bine

  20. Eu sunt dintotdeauna liniște și pace interioară (ficat)

  21. Eu sunt dintotdeauna claritate (zona capului)

  22. Eu sunt dintotdeauna mintea nelimitată a lui Dumnezeu (zona capului)

  23. Eu sunt dintotdeauna comunicare eficientă (zona gâtului)

  24. Eu sunt dintotdeauna iubire de adevăr (zona gâtului)

  25. Eu sunt dintotdeauna în armonie cu partenerul/partenera meu/mea (plămâni)

  26. Eu sunt dintotdeauna curaj (rinichi)

  27. Eu sunt dintotdeauna eliberat de trecut

  28. Eu sunt dintotdeauna flexibil (genunchi)

  29. Eu sunt dintotdeauna îndrăzneală (rinichi)

  30. Eu sunt dintotdeauna pace (ficat, stomac)

  31. Eu sunt dintotdeauna ghidat de Sinele meu Divin (picioare)

  32. Eu sunt dintotdeauna iubire în manifestare (circulație sangvină)

  33. Eu sunt dintotdeauna în contact cu corpul meu

  34. Eu sunt dintotdeauna prietenul cel mai bun al corpului meu

  35. Eu sunt dintotdeauna medicul ideal

  36. Eu sunt dintotdeauna smerenie

  37. Eu sunt dintotdeauna iertare de Sine

  38. Eu sunt dintotdeauna sănătos

  39. Eu sunt dintotdeauna modalitatea eficientă de vindecare

  40. Eu sunt dintotdeauna conectat la Sinele meu Divin

  41. Eu sunt dintotdeauna puterea de a mă elibera de trecut

  42. Eu sunt dintotdeauna puterea de a ierta

  43. Eu sunt dintotdeauna credință

  44. Eu sunt dintotdeauna voință

  45. Eu sunt dintotdeauna intenție

  46. Eu sunt dintotdeauna fermitate

  47. Eu sunt dintotdeauna creatorul realității mele

  48. Eu sunt dintotdeauna în siguranță

  49. Eu sunt dintotdeauna libertate

  50. Eu sunt dintotdeauna bun și blând cu mine

Cu iubire și dăruire pentru încântarea Sinelui Divin
One thought on “50 de afirmații utile de la Niculina Gheorghiță pentru sănătate

Comments are closed.