Libertatea de a fi

Eu sunt unic. La fel ești tu și toți cei din jurul nostru. Chiar dacă la nivel de Sine noi suntem uniți toți cu toate, fiecare am venit să experimentăm lucruri diferite, să ne manifestăm diferit. Fiecare are însă același țel: să facă necunoscutul cunoscut. Cum altfel putem face acest lucru dacă nu prin manifestare liberă.

articol realizat de Răzvan Danc, după învățăturile Niculinei Gheorghiță

Din păcate, ființa umană are tendința de a controla totul, în special oamenii din jur. În spatele acestei dorințe de control (uneori inconștientă) se află programul de frică de suferință. Și pentru că ajungem să controlăm, relațiile de orice natură se strică și ajungem la suferință. Am discutat des despre acest cerc. Putem ieși conștienți de aici prin lucru cu mintea noastră. În spatele tuturor fricilor se află esența fricii, dacă o pot numi așa: frica de moarte.

Avem tendința de a fi reticenți la schimbări, la nou, la tot ce este de avangardă – ba chiar respingem, pentru că dacă nu cunoaștem – nu trebuie să existe. La un moment dată mi-a plăcut foarte mult ce a spus Firicel Ciarnău – profesor de matematică și astrolog – legat de astrologie: când nu știi nimic despre un domeniu ai două soluții: prima este să te informezi și a doua este să taci. În niciuna dintre ele nu e indicat să vorbești, să etichetezi. Și prin studiu (căci spune despre el că tare vorbăreț) a ajuns să înțeleagă ce este de fapt astrologia, și dintr-un profesor de matematică, profesor care respingea această teorie, a ajuns să o practice, ba chiar să înființeze prima școală de astrologie din România. Felicitări!

Cam așa e și în cazul nostru – ne este frică să ne informăm, să credem că se poate și astfel respingem sau apelăm la acest „nou” când poate fi considerat de toată lumea tardiv. Și când spun asta mă gândesc în special la medicină. Am întâlnit numeroase cazuri care nu mai aveau nicio șansă cu medicina tradițională și și-au găsit vindecarea după o vizită la psiholog, la un terapeut etc. Suntem mai mult decât materie. Suntem 0,00001% materie și restul energie și informație. Și uite un alt paradox: facem totul să putem stăpâni acel procent de 0,00001% și ignorăm total restul de 99,9…%. Meditați la asta.

Am venit să ne exprimăm prin materie, am venit să stăpânim materia, nu invers. Cât încă mai există acest dezechilibru uriaș, ne vom lupta în continuare cu boli. Corpul fizic este ultima oprire a bolii. Ea apare mai întâi în emoțional, apoi ajunge în fizic. Astfel că dacă ne oprim doar la a trata corpul fizic, rămâne încă netratat corpul emoțional, emoția care a dus la respectiva boala. Emoționalul se poate vindeca mai ușor decât credeți. Începeți prin a fi sinceri cu voi și căutați să găsiți răspunsuri la întrebări. Le veți găsi și apare și vindecarea.

Vă relatez pe scurt o experiență personală: aveam în cap o mie de lucruri, două drumuri pe care voiam să merg fiecare cu plusurile și minusurile sale. Am stat cu această stare de nehotărâre vreme de vreo 3 zile. Nu găseam un răspuns și la fiecare posibil răspuns găseam un contra-răspuns. Iar la un moment dat am simțit pur și simplu că amețesc de cap. Am zis ok, ceva nu este în regulă…ce mesaj vrea corpul meu să îmi transmită. Instantaneu mi-am dat seama ce anume era nevoie ca eu să aflu. Am făcut un exercițiu de Eliberare Emoțională (EFT), am verbalizat totul, am găsit și răspunsul, iar starea de amețeala a dispărut în mai puțin de 5 minute. A fost ceva fantastic care mi-a confirmat încă o dată că al nostru corp este radiograful minții și că uneori boala este un ghid bun. Nu fugiți de ea, ci întrebați-o: ce vrei să-mi transmiți?

Fiecare om, fiind unic, are propriile lui teste de dat, propriile provocări. Dacă au apărut în viața lui, de ce să interferăm mai mult decât cu un sfat, cu o vorbă bună? De ce să facem noi lucrurile în locul lui și să nu-l lăsăm pe el să-și îndeplinească această misiune. Mai mult de atât, de ce nu ne vedem noi de propriile noaste provocări? Poate pentru că fugim de noi prea mult și ne pierdem în a-i ajuta pe alții tocmai pentru a nu rămâne singuri.

Este necesar să înțelegem că totul este întotdeauna în mișcare, în evoluție. Așadar, stagnarea, monotonia nu vor aduce niciodată ceva benefic ființei noastre. Faceți mereu lucruri noi, aruncați-vă în necunoscut pentru că sunteți în siguranță. Dacă ceva a apărut în viața voastră, intrați în contact cu voi, cu Sinele Divin și veți vedea că veți primi toate răspunsurile și motivațiile de care aveți nevoie. Eliberați-vă de frica de schimbare. Întotdeauna se poate și altfel, iar dacă ceva nu merge în propriul mod clasic, căutați un alt mod. Se poate!

Acordați și acordați-vă libertate. De a fi, de a experimenta, de a vorbi. Suntem liberi, iar libertatea adevărată aduce responsabilitate la pachet. Lipsa de libertate duce din nou la suferință pentru că se naște dorința de control. Urmând tot ce e scris aici, înțelegând dincolo de cuvinte – se naște fericirea. Așa că nu v-o refuzați, ba chiar îmbrățișați-o.

Cu iubire și dăruire pentru încântarea Sinelui Divin!

Dacă simți că ai nevoie de o consiliere pentru dezvoltare personală și spirituală sau o astrogramă personalizată te invit să îmi trimiți cu încredere un e-mail la adresa razvandanc@gmail.com sau da click aici.

Tu ce părere ai?

