Iertarea și Eliberarea Emoțională (exercițiu EFT)

Tehnica de Eliberare Emoțională (EFT) mi se pare cu adevărat miraculoasă, iar de când am descoperit-o o practic aproape zilnic. Atunci când am nevoie de eliberare emoțională, aceasta se produce aproape instant după ce încep să aplic tehnica.

Pentru cei care nu sunt familiarizați, prin EFT verbalizăm prin atingerea unor puncte care sunt de-a lungul meridianelor energetice emoțiile distructive pe care le avem sau chiar durerile (în primă fază), iar apoi introducem conștient partea constructivă (gânduri, cuvinte, afirmații, rugăciuni etc.) Am folosit această tehnică și pentru afirmațiile „Eu sunt dintotdeauna…” și pentru formula magică de iertare – pe care am integrat-o în acest exercițiu)

realizat de Răzvan DANC, după învățăturile Niculinei Gheorghiță

Lucrul magnific care însoțește tehnica este semnalul pe care prin atingere îl transmitem sistemului nervos simpatic – și anume că suntem în siguranță astfel, nu mai este nevoie să secretăm cortizol și adrenalină, corpul nostru nu mai este în starea luptă sau fugi, sistemul nervos parasimpatic se activează, corpul reintră în echilibru și desigur începe procesul de autovindecare.

Una dintre cele mai nocive stări este cea caracterizată de lipsă de iertare: o întâmplare, o persoană, chiar propria persoană pe care nu o putem ierta pentru tot ce ni s-a întâmplat. În acest mod, corpul este supus unei stări total distructive, iar boala este la un pas distanță. Din orgoliu refuzăm să iertăm, pentru că avem impresia că i-am face acelei persoane un bine, că i-am deschide din nou ușa spre a ne răni, însă cu adevărat cei care ne bucurăm de pe urma iertării celor din jur suntem în primul rând noi. Așa că, dacă vă doriți să fiți sănătoși, voioși, în armonie și înțelegere cu voi și cu cei din jur renunțați la acest orgoliu. Nu voi intra în cauzele pentru care ați fost răniți, deoarece am discutat pe larg despre legea cauză – efect, ci vă voi propune un exercițiu EFT pentru cei care doresc cu adevărat să ierte și să se vindece pentru totdeauna.

În finalul acestui exercițiu vă voi atașa un video demonstrativ în care eu fac același exercițiu – cu aceleași cuvinte – pentru a vedea exact unde să tapați. De asemenea, în continuare vă atașez o imagine cu niște puncte EFT însă nu sunt toate, tocmai de aceea este necesar să priviți și acel video (în special pentru punctul de încheietură a mâinii).

Vă recomand acest exercițiu zilnic, vreme de 21-29 de zile pentru a crea o rețea neuronală prin care știm cum să iertăm adresat unei persoane, unui moment sau vouă. Vă încurajez să adăugați și voi cuvinte, stări, emoții – practic să spuneți tot ce ați simțit și încă o mai faceți vis-a-vis ce acea persoană. Pentru orice nelămurire sau pentru ceva personalizat, vă rog să îmi scrieți și ne putem întâlni în cadrul unei ședințe de consiliere.

Să începem prin a vedea punctele cele mai folosite în EFT. Eu folosesc în general 10 puncte de tapare, în plus față de ce se află aici eu folosesc – sub piept/sân și încheietura mâinii. Pentru a știi exact unde să faceți atingerea vizionați clipul de la final. Pentru prima dată vi se poate părea destul de provocator să realizați acest exercițiu dacă nu sunteți familiarizați cu această tehnică – însă nu renunțați, fiți blânzi cu voi și aveți răbdare. Nu veți regreta deloc! În timp ce practicați acest exercițiu puteți asculta muzică relaxantă sau nu. Este alegerea voastră în totalitate.

19

SĂ ÎNCEPEM

  1. (Punctul Karate se setează intenția și se repetă de trei ori) Chiar dacă îmi este foarte greu să iert, mă iubesc și mă accept exact așa cum sunt;

Chiar dacă îmi este foarte greu să iert, mă iubesc și mă accept exact așa cum sunt;

Chiar dacă îmi este foarte greu să iert, mă iubesc și mă accept exact așa cum sunt;

  1. (Început Sprânceană) Îmi este foarte greu să iert;
  2. (Coada Ochiului) Această persoană (numele) mi-a greșit enorm;
  3. (Sub Ochi) M-a rănit profund, mi-a înșelat încrederea și a adus suferință în viața mea;
  4. (Sub Nas) Nu vreau să o iert pentru răul pe care mi l-a făcut;
  5. (Bărbie) O consider vinovată pentru starea pe care eu o am în acest moment;
  6. (Capul Pieptului) Deși i-am oferit toată atenția, toată încrederea și suportul meu acum nu o pot ierta;
  7. (Sub Piept) Mă neliniștește și gândul la această persoană îmi provoacă o serie de reacții, printre care nervozitate, stres, ură;
  8. (Sub Braț) Nu merită iertarea mea și simt că dacă o voi ierta, îi voi oferi șansa de a mă răni din nou și din nou tot mai tare;
  9. (Încheietura mâinii) Este dureros să oferi unui om totul și să te simți mințit, înșelat, iar asta mă împiedică să iert această persoană;
  10. (Vârful Capului) Mă doare tot ce s-a întâmplat între noi, iar durerea mea este mare.

Cu toate acestea:

  1. (Început Sprânceană) Conștientizez că aceste emoții negative îmi fac rău în primul rând mie;
  2. (Coada Ochiului) Cred că am puterea de a mă detașa și de a oferi iertare acestei persoane pentru liniștea mea sufletească;
  3. (Sub Ochi) Accept faptul că trecutul nu mai poate fi schimbat în acest moment și ce a fost a fost;
  4. (Sub Nas) Aleg să trăiesc în prezent, accept că în prezent nimic din trecut nu îmi poate face niciun fel de rău;
  5. (Bărbie) Găsesc în interiorul meu resurse de a înțelege acțiunile persoanei care m-a rănit pentru că știu că sunt o ființă Divină nemărginită;
  6. (Capul Pieptului) Așa cum eu sunt o ființă Divină nemărginită, aleg conștient AICI și ACUM să văd Divinul din fiecare persoană, chiar și din cea care m-a rănit;
  7. (Sub Piept) IARTĂ-MĂ pentru tot ce s-a întâmplat între noi, pentru tot ce te-am rănit sau ți-am greșit, cu gândul, cu vorba sau cu fapta;
  8. (Sub Braț) TE IERT pentru tot ce s-a întâmplat între noi, înțeleg și accept că totul este spre bine superior al amândurora;
  9. (Încheietura mâinii)  TE IUBESC pentru că ești o ființă Divină, pentru că zăresc Divinul în tine, același din interiorul meu; pentru toate momentele minunate petrecute împreună, pentru tot ce ai fost, ești și vei fi;
  10. (Vârful Capului) MULȚUMESC pentru lecțiile pe care mi le-ai predat; pentru tot ce ai făcut pentru mine, chiar dacă le-am văzut ca fiind supărătoare. Accept că totul se întâmplă pentru binele suprem al fiecăruia dintre noi, iar eu aleg să mă detașez și să rămân sufletul curat după tot ce a fost. Mă eliberez și te eliberez și îți transmit toată iubirea mea.

Mai jos vă atașez video care începe exact de la aplicarea tehnicii:

Dacă simți că ai nevoie de o consiliere pentru dezvoltare personală și spirituală sau o astrogramă personalizată te invit să îmi trimiți cu încredere un e-mail la adresa razvandanc@gmail.com sau da click aici.

3 Comments Add yours

  1. Anonymous says:

    Multumesc

    Like

  2. Maria Anitia says:

    Mulțumesc!

    Pe 4 apr. 2017 18:01, “RĂZVAN DANC” a scris:

    > RAZVAN DANC posted: “Tehnica de Eliberare Emoțională (EFT) mi se pare cu > adevărat miraculoasă, iar de când am descoperit-o o practic aproape zilnic. > Atunci când am nevoie de eliberare emoțională, aceasta se produce aproape > instant după ce încep să aplic tehnica. Pentru cei c” >

    Like

  3. Veronica Piciorusi says:

    Este o tehnica minunata. Multumesc!

    Like

Tu ce părere ai?

