Iertarea – medicamentul minune fără efecte secundare

Atunci când ierți – te detașezi. Atunci când ierți – te vindeci. Atunci când ierți – accepți să trăiești o nouă viață. Ce frumos este sentimentul de liniște pe care-l ai atunci când ai reușit să ierți pe cineva care ți-a făcut mult rău. În primă fază, suntem convinși că avem toate motivele din lume pentru a fi furioși, pentru a ne răzvrăti și a refuza să acordăm iertare – doar exteriorul ne-a cauzat suferință, atingere morală și la stima de sine. Oare chiar așa să fie?

realizat de Răzvan DANC, după învățăturile Niculinei Gheorghiță

Haideți să mutăm reflectorul de pe exterior pe interior. Și să ne întrebăm „cu ce din mine am atras în realitatea mea acest eveniment?” acum vă invit la tăcere preț de câteva secunde pentru a auzi clar de ce experimentați ceea ce experimentați. Cea mai facilă cauză de a fugi de responsabilitate este să o pasăm altuia, nu-i așa? Poate funcționează pentru câteva dăți la locul de muncă, în familie sau în cercu de prieteni, însă în viață nu funcționează niciodată.

Ceea ce ai creat, revine la tine, iar tu ești îndemnat să îți asumi. Această revenire la creator poate fi „deghizată” în oameni, evenimente sau diverse conjuncturi. Așadar, cu ce ai întreținut starea de haos în interiorul tău astfel încât a fost nevoit exteriorul să îți arate cine ești și cum ești cu adevărat? Ai meditat măcar cinci minute la maxima interiorul creează exteriorului sau exteriorul este oglinda interiorului. Și apropo, este o oglindă foarte curată, care reflectă tot ce ești, gândești despre tine și despre cei din jur. Dacă tu crezi că ești neajutorat sau prost, vor apărea oameni care să îți confirme asta. Prima ta reacție care ar fi? Să te superi, evident. „Uite cum și-a permis să-mi spună.” Pe moment nu realizezi că de fapt toate acele cuvinte pe care le auzi în exterior nu sunt decât ecoul celor rostite în interior.

Dacă ai fi conștient de asta te-ai trezi imediat. Asta fac eu. De fiecare dată când aud ceva ce nu îmi convine mă întreb de ce, ce am de învățat de aici, cu ce din mine rezonez. Pentru că dacă ceva ajunge să te deranjeze, înseamnă că ți-a atins niște puncte vulnerabile, probabil niște răni încă nevindecate și în loc să te răfuiești cu exteriorul, ar fi indicat să revii la interior. Întotdeauna am găsit răspunsuri, sunt convins că și voi o veți face. Este nevoie doar de dorință de asumare. Partea neplăcută este că mulți fugim de asumare, de responsabilitate – așa am fost poate învățați sau așa am văzut în familie că s-a procedat și am luat totul de bun.

            Formula magică pentru iertare este: IARTĂ-MĂ (pentru tot ce ți-am greșit, cu vorba, cu gândul, cu fapta, de acum sau de altădată), TE IERT (pentru tot ce mi-ai greși, cu vorba, cu gândul, cu fapta, de acum sau de altădată), TE IUBESC (pentru Divinul care se află în tine), MULȚUMESC (pentru că ai apărut în viața mea și alături de tine am evoluat, pentru toate clipele trăite împreună). După asta puteți spune: MĂ ELIBEREZ ȘI TE ELIBEREZ, ÎMI DAU VOIE SĂ FIU, AȘA CUM ÎȚI DAU ȘI ȚIE VOIE SĂ FII. ÎȚI DĂRUIESC TOATĂ DRAGOSTEA MEA ȘI TOT CE AM MAI BUN DE OFERIT.

În acest mod se taie orice legătură energetică pe care o ai cu persoana în cauză. Privește totul ca pe o lecție – ca pe o resursă de vindecare, ceva ce te poate ajuta să crești, să evoluezi, să fii cea mai bună versiune a ta. Reține, că deși crezi că ai uitat acea persoană, ai trecut cu vederea sau la polul opus o urăști legătura ta cu această persoană e tot acolo.

Câtă vreme mai simți ceva pentru acea persoană, string-uri energetice există între voi. Atenție: opusul iubirii nu este ura, ci indiferența. Dacă o persoană nu îți e indiferentă și nu îi poți oferi libertate totală să fie, încă mai ești legat de ea. Este necesar ca și pe tine să te ierți, și de la tine să îți ceri iertare. Motivul este foarte simplu: prin menținerea stării de ură, de furie ți-ai supus și afectat corpul la o stare de stres, la o stare de dizarmonie. Cele mai multe persoane care sunt furioase au probleme cu ficatul (și tot ce este corelat cu el.)

Cunoscusem o persoană bolnavă de heptatita C care spunea că nu e furioasă pe nimeni, însă din discuție în discuție am ajuns la o poveste în care cumnatul și-a luat soția (sora persoanei) și au plecat – iar ea a avut sentimentul că i-a furat-o, fiind singura pe care o mai avea alături – și a fost foarte furioasă pe acest cumnat și încă mai era căci răspunul a fost „nu vreau să îl iert.” Și uite așa, boala era alimentată. Întrebarea este: se merită prețul? Sigur, tu ai liber arbitru și poți alege să faci cu viața ta ce dorești, însă ești pregătit să îți asumi răspunderea? Dacă da, mult succes!

Așadar, iertarea trecutului este un pas urias întru vindecare, așa că dacă sunteți bolnavi, renunțați la orgoliu și spune-ți iartă-mă. Nu aveți nimic de pierdut dacă o faceți, însă sănătatea voastră se degradează dacă nu. Boala este un mesaj pe care Sinele îl dă omului. Boala este o emoție care a fost neglijată atât de mult timp încât a pătruns în corp pentru a trezi omul. Boala poate fi cel mai rău lucru care ți s-a întâmplat în viață dacă alegi calea ignoranței, sau cel mai bun dacă înțelegi că nu e de la „Dumnezeu” sau că așa ți-e dat, ci are un mesaj clar pentru tine. Cunosc și eu și sunt sigur că și voi oameni care au avut boli grave, accidente și asta i-a mânat să-și schimbe viața, iar astăzi sunt alți oameni. Felicitări!

  •             Pe cine simți că ar fi necesar să ierți?
  •             Vrei să faci asta?
  •             Dacă nu, de ce?
  •             Crezi că a ține această stare de dezechilibru în mintea și corpul tău îți face bine?
  •             Dacă nu, de ce nu vrei să ierți?
  •             Ce ai avea nevoie să se întâmple pentru a fi convins că vrei să ierți?
  •             Ai aplicat vreodată tehnica iertării?
  •             Dacă da, care au fost rezultatele?
  •             Dacă nu, vrei să o aplici? Dacă nu, de ce?
  •             Continuă să faci astfel de interogări. Te vor lumina. Cu drag!

Cu iubire și dăruire pentru încântarea Sinelui Divin!

Dacă simți că ai nevoie de o consiliere pentru dezvoltare personală și spirituală sau o astrogramă personalizată te invit să îmi trimiți cu încredere un e-mail la adresa razvandanc@gmail.com sau da click aici.

Pentru a urmări mesajele pentru această săptămână, dați click pe video-ul de mai jos!

6 Comments Add yours

  1. Maria Anitia says:

    Mulțumesc! Adevărat, de când îți citesc postarile și pun în aplicare am zilnic parte de răspunsuri. Pot ierta și mă mir eu de mine!

    Pe 3 apr. 2017 17:30, “RĂZVAN DANC” a scris:

    > RAZVAN DANC posted: “Atunci când ierți – te detașezi. Atunci când ierți – > te vindeci. Atunci când ierți – accepți să trăiești o nouă viață. Ce frumos > este sentimentul de liniște pe care-l ai atunci când ai reușit să ierți pe > cineva care ți-a făcut mult rău. În primă fază, sun” >

    Liked by 1 person

    1. RAZVAN DANC says:

      Felicitari

      Like

  2. Mari says:

    Simt că este necesar să-l iert .Vreau să fac asta .Știu că nu îmi este bine că NU îl iert.Am încercat tehnica iertării dar, pentru că există un dar ,EU nu pot fii opusul iubirii ,nu pot fii indiferentă. Deci să înțeleg că în adâncul inimii încă îl mai iubesc ?Dacă îi spun Te iert !consideră că totul s-a șters și că poate să mă deranjeze
    la orice oră din zi sau din noapte cu tot felul de motive absurde .
    Și atunci spune-mi tu cum să procedez ca să mă eliberez ?
    Mulțumesc ,orice sfat venit de la tine îmi este de folos !

    Like

    1. RAZVAN DANC says:

      Sunteți încă in atașament. Asta înseamnă ca încă nu puteți sa va detașați de ce a fost. Dacă Credeți ca se mai poate repara ceva și va doriți asta, va recomand sa lucrați împreuna după manualul Primește iubirea pe care o dorești – Harville Hendrix

      Like

      1. Mari says:

        Nu ,nu se mai poate repara nimic .Din nou ai dreptate!Cu ajutorul îngerilor lui Paula și al postărilor tale trebuie să mă rup de ce a fost și să-mi văd de viața mea.
        Să mă iert pe mine.Așa este !
        Mulțumesc !

        Liked by 1 person

      2. RAZVAN DANC says:

        Ma bucur să aud asta. Aveti încredere in dv si continuați sa faceti Exercițiile de iertare.

        Like

Tu ce părere ai?

