ÎNCREDEREA ÎN SINE – ușa spre o nouă viață (2)

Ieri v-am invitat într-o călătorie pentru a ne cultiva încrederea în propria persoană. Pentru o secundă am avut impresia că aș încuraja dezvoltarea ego-ului, însă intrând în contact cu Sinele meu Divin mi-am dat seama că atunci când spui EU SUNT DINTOTDEAUNA ÎNCREDERE ÎN MINE ești încredere în partea Divină a ta.

Și astăzi vă invit să scrieți de 21 de ori pe agendă afirmația EU SUNT DINTOTDEAUNA ÎNCREDERE ÎN MINE. Lăsați lucrurile să vină de la Sine, pentru că așa va fi. Dacă vă lipsește pur și simplu această stare de a fi ea se va cultiva în primele 29 de zile și va deveni o stare firească în 6 luni. Dacă vă doriți concret ceva: să dați un examen, să mergeți la un interviu pentru un nou loc de muncă, însă nu aveți încredere că vă veți descurca această afirmație va face foarte multă lumină în cazul vostru. Asta nu înseamnă că spunem sau scriem cele șase cuvinte și așteptăm un miracol. Nu, este nevoie de acțiune: pui mâna și înveți pentru examen, cauți locul de muncă, exersezi, asculți diverse prelegeri despre cum să te prezinți la un examen etc.

Afirmația aduce starea de confort cu noul. De dorință de nou. Oamenii vor să facă multe, însă din copilărie primesc programe de genul: tu nu poți, tu ești prost, nu o să reușești niciodată – programe care le anulează încrederea și mai apoi voința, motivația, ajungând să se plafoneze și să se complacă în starea lui „eu nu pot…” deci devin niște victime, nesiguri pe ei etc.. Să ieșim din această stare prin accesarea părții Divine care DINTOTDEAUNA este înzestrată cu încredere.

Atunci când te conectezi la tine și îți dorești să faci ceva, simți că e ceea ce sufletul tău vrea, acționezi (în mod normal). Însă, nu de puține ori au fost cazurile (în privința mea cel puțin) când conștientul a început cu: „e, lasă… de mâine” sau „nu o să reușești, ai mai ÎNCERCAT.” Și atunci, decât să lași mintea să argumenteze deci să te tragă în jos, continui să fii legat de partea Divină prin EU SUNT DINTOTDEAUNA ÎNCREDERE ÎN MINE

img_0864

2 Comments Add yours

  1. Adriana says:

    Buna Razvan! Eu am inceput de cateva zile cu aceasta afirmatie…dar o scriu “eu sunt dintotdeauna incredere in sine” asa o auzisem intr’o emisiune pe doamna Niculina..este ok? Multumesc si o zi frumoasa😊

    Like

    1. Da, e bine

      Like

Tu ce părere ai?

