Mesaje de la Îngeri pentru 10 ianuarie 2017

Afirmația zilei de 10 ianuarie este: “MINTEA MEA ESTE UN INSTRUMENT EFICIENT DE VINDECARE – Orice boală conține o lecție pe care îmi doresc și e bine să o învăț.”

Așa cum am spus și în mesajele de la îngeri pentru această săptămână, pe care le puteți urmări la finalul acestui articol, săptămâna aceasta este de vindecare și, iată, ce afirmație potrivită pentru asta. Da, avem nevoie să ne vindecăm, însă pentru a putea face asta cu adevărat e indicat să vedem ce emoție, ce comportament ne-a adus în această situație. Poate fi o reprimare a unor emoții, o încălcare a liberului arbitru, poate fi respingerea, critica, judecată, neîncrederea sau lipsă de iubire de sine. Aici se mai pot adăuga multe alte motive pentru care apar bolile. Nu uitați, stresul agravează totul.

Îngerii ne transmit mesajul lui Dumnezeu că dacă ne dorim vindecare primul pas este să ne setăm intenția. Discutam despre 10.01.2017 care însumat ne va duce la cifra 3, dar avem 3 de 1 în aceasta combinație – iar asta ne amintește că este important să avem gânduri constructive, pline de iubire şi lumină deoarece ele se materializează. La fel și cele pline de ură, dușmănie, neîncredere etc. Așa că, setați intenția de a vă vindeca. Afirmația de mai sus este excelentă în acest scop sau puteți foarte simplu să spuneţi: Doamne, mă deschis acum total pentru a mă vindeca. Sunt dispus/ă să învăț lecțiile și să merg mai departe cu iertare și acceptare.

Arhanghelul Mihail vă îndeamnă să renunțați la teamă: teama provoacă stresul, iar la un moment dat e un raport de egalitate între ele. Sunteți în siguranță și voi, dar și cei dragi. Iată o rugăciune care să vă ajute să manifestați această stare de liniște: Doamne Dumnezeule și Arhanghele Mihail, vă mulțumesc că vegheați asupra mea și a celor pe care îi iubesc (nume). Vă rog să mă ajutați să mă simt în siguranță și în pace; și umpleți-mă cu credință, să mă pot focaliza asupra priorităților și să mă bucur de o viață sănătoasă și fericită. Așa să fie!

În final, îngerii ne susțin și ne transmit să acordăm mai multă atenție vocii interioare, ghidărilor care sosesc la noi prin intermediul canalelor de comunicare divină (audio, vizual) deci acordați atenție viselor, discuțiilor din jurul vostru care răspund întrebărilor pe care le aveți. Sunteți ghidaţi divin și iată că totul pleacă de la o simplă intenție! Magnific – VIAȚA TE IUBEȘTE!

Dacă simți că ai nevoie de o ghidare de la Îngeri, Arhangheli și alte ființe de lumină, o astrogramă poți trimite cu încredere un e-mail la adresa razvandanc@gmail.com sau da click aici.

Pentru a urmări mesajele de la Îngeri pentru această săptămână, dați click pe video-ul de mai jos!

Tu ce părere ai?

