Mesaje de la Îngeri pentru 9 decembrie

Afirmația zilei de vineri pe care v-o recomand este: „SUNT DISPUS SĂ ÎMI VĂD MĂREŢIA – Dacă gândesc că sunt o persoană rea, am un sentiment neplăcut. Dacă îmi schimb gândurile, sentimentul dispare.” Aceasta este doar o mostră din lucrurile pe care le poate face puterea gândului.

          Astfel, în 9 decembrie este bine să fim deschiși și cu adevărat dispuși să credem despre noi lucruri magnifice. Nimeni nu este păcătos, decât dacă asta crede despre el. Eu aleg să mă văd drept o persoană minunată și să cred că toți oamenii cu care intru în contact sunt minunați, chiar dacă unii dintre ei se dovedesc a fi foarte „provocatori” pentru mine sau pentru liniștea mea sufletească.

          Atunci când trăiești cât mai aproape de Şinele tău Divin, de Dumnezeu – înțelegi că oamenii nu sunt buni sau răi, ci că sunt bucățică din Dumnezeu. Iar tu, fiind la rândul tău bucățică de Dumnezeu, ai încredere că tot ce se ivește în calea ta, este potrivit pentru tine, oricât de provocator ar părea. Spunem des că avem încredere și credință în Dumnezeu, însă la primul „hop” dăm înapoi, la prima persoană care ne „enervează” într-o zi în care ne-am propus să fim liniștiți, considerăm că tehnica nu funcționează sau mai știu eu ce. Atunci unde e credința? Unde este încrederea ta că toți oamenii sunt minunați? Cum ești tu dispus să înveți lecțiile pentru care ai venit aici? Una dintre metode este suferința, de aceea nimic nu este rău, ci doar o lecție. Însă nu e obligatoriu, drag suflet, să evoluăm doar prin suferință, ci o putem foarte bine și în pace și bucurie. Totuși, este foarte probabil că la suferință să fim mai receptivi…pentru moment, îmi doresc să cred.

          Așa că, afirmă alături de mine: sunt o ființă magnifică. Sunt făcut după chipul și asemănarea lui Dumnezeu și toate experiențele pe care le trăiesc îmi sunt de folos pentru a deveni cea mai bună versiune a mea. Am încredere acum și aici în ghidarea mea interioară și aleg să văd toți oamenii care sunt în jurul meu ca fiind creații Divine venite aici pentru a experimenta. A se reține că folosesc foarte des cuvântul ALEG nu ca tic verbal, ci pentru că într-adevăr TU poți alege cum vezi lumea, iar asta nu înseamnă că ești nebun, ci înseamnă că te interesează mai mult să urci, să te bucuri, decât să cazi și să suferi. Suntem realiști, vedem suferințele celor din jurul nostru, trimitem lumină, acceptăm ideea că și ei sunt ființe Divine și că ceea ce li se întâmplă, fie este o creație de-a lor, fie au nevoie de asta pentru a evolua. Chiar și ei, au de luat decizii dacă vor să facă asta. Altfel, sunt frunze duse de vânt. Uneori ajungi să îți fie bine și așa.

          Primul mesaj pe care îl primim este de la Arhanghelul Raziel – cel care cunoaște tainele lui Dumnezeu și care ne ajută să înlăturăm blocajele psihice. Chiar acest mesaj magnific are legătură directă cu ceea ce vorbeam mai devreme – a te descoperi pe tine, a te privi dintr-un alt unghi. Iar pentru asta, poate fi nevoie de puțină meditație, de introspecție, de timp petrecut cu tine. Ideea este să îți dorești să te vezi altfel, să te observi. La început, vei face totul mecanic, pentru că așa am zis eu sau altcineva, însă când vei vedea primele senzații și rezultate vei vrea tot mai mult.

          Fii un model pentru cei din jur. Atunci când ajungi să te descoperi pe tine, când ajungi să te vezi ca o ființă măreață, ajută-i și pe cei din jur să facă acest lucru. Oferă-le acest mesaj sau experiența ta. I-ai de mână și cu fermitate spune-le SE POATE! Este nevoie doar să vrea. Cei mai mulți se sperie de nou și îl resping, pentru că îi provoacă să pășească dincolo de zona de confort. În acest scop, Arhanghelul Raziel e minunat, deoarece te poate ajuta să iei de pe ochi vălul iluziei, ceea ce nu îți dă voie să vezi dincolo de aparențe, în esență lucrurile. Așa cum spuneam, avem anumite blocaje psihice cauzate de vorbele noastre, de gândurile pe care le avem zilnic. Să spunem împreună o rugăciune creată de mine: Dragă Doamne, Arhanghele Raziel, mulțumesc că mă ajutați să dau la o parte vălul de pe ochii mei care nu mă lasă pe mine însumi să mă văd așa cum sunt, ființă Divină și care nu îmi dă voie să privesc oamenii așa cum sunt ei, ființe Divine. Îmi doresc să văd liber, sunt pregătit să îmbrățișez întreaga natură umană în toată complexitatea ei. AMIN!

       Abundență! Despre asta vorbește al doilea mesaj – fie financiară, de ce nu, de idei sau poate chiar o ploaie de noi gânduri, mult mai înalte de această dată, despre oameni și experiențele din jur. Toate astea datorită faptului că ai vrut să te vezi măreț și ai acceptat că și cei din jur pot fi la fel. Lucrurile arată bine, iar din această perspectivă îți poți face cu totul și cu totul alte păreri, alte perspective de viitor. Totuși, rămâi concentrat pe momentul prezent – doar el contează.

          WOW! Al treilea mesaj vine tot de la Arhanghelul Raziel – magnific! El ne spune că suntem acum încărcați cu toată energia de care avem nevoie pentru a manifesta tot ce avem nevoie în viața noastră. Poate această zi, acest mesaj este pentru unii dintre voi ultima bucățică din puzzle-ul pe care îl faceți legat de imaginea voastră și modul în care îi priviți pe alții. Viața cu adevărat vă iubește, cu adevărat e magică. Atunci când privești și din această perspectivă, ești din ce în ce mai încântat și mai fericit. Nu te aștepta ca lucrurile să cadă din cer – nu așa funcționează ele, însă cu noua atitudine, atitudine în care vezi în oricine un potențial Divin incredibil ți se deschid o mulțime de uși. Deja ai schimbat locul în care te uiți, nu?

          Concluzia zilei este simplă: pe lângă informaţiile principale, să fim spontani, deschiși spre noi aventuri și să nu mai lăsăm pe mâine ce putem face ACUM. Așa să fie!
Cu iubire și dăruire pentru binele superior al fiecăruia!

Dacă simți că ai nevoie de o ghidare de la Îngeri, Arhangheli și alte ființe de lumină, o astrogramă poți trimite cu încredere un e-mail la adresa razvandanc@gmail.com sau da click aici.

Tu ce părere ai?

