Mesaje de la Îngeri pentru 3 decembrie

Afirmația zilei de 3 decembrie este: „VIAȚA ESTE SIMPLĂ ȘI UȘOARĂ – Tot ce trebuie să știu în fiecare clipă îmi este dezvăluit. Am încredere în mine și am încredere în viață. Totul este bine.” O afirmație foarte frumoasă și în același timp la fel de puternică, pe care am mai primit-o în ultima vreme. Ce ne transmit Îngerii este că putem să avem încredere în Dumnezeu, în Divin și în noi. Să nu ne mai grăbim, căci toate lucrurile vor veni la noi exact atunci când este momentul potrivit. Sincronizare Divină este expresia pe cere mi-o transmit. Să avem credința că la momentul potrivit, totul apare în viața noastră. Nu vă mai grăbiți, este mesajul pe care îl aud.

Îngerii ne transmit din partea lui Dumnezeu să mergem înainte fără teamă. Este un laitmotiv al acestor două zile teama. Vă invit să ne eliberăm de ea chiar acum prin această rugăciune-meditație: „Doamne Dumnezeule, Iisuse Hristoase și dragă Arhanghele Mihail, ajutați-mă să am puterea și determinarea de a mă elibera de teamă. Am încredere în procesul vieții și accept că alături de tine, Doamne, totul este posibil în viața mea. Renunț la teama și las toate motivele care mă fac să revin la acea stare să plece în lumina ta pură, Doamne, pentru a fi anulate. Mulțumesc, așa este și așa să fie!”

Iisus spunea: Lăsați copiii și vină la vine…și fiți ca ei. Astăzi, îngerii ne transmit să fim copii, însă nu în sensul pueril al comportamentului, ci cu inima curată, cu gânduri bune și pure. Iată de ce aveam nevoie de această renunțare la teamă: pentru a ne manifesta întocmai ca niște îngerași, fără judecată, plini de iubire și dăruire. Dăruind vei dobândi. Așa să fie!

Vine weekend-ul și se simte energia lui, paralel cu energia celor obosiți. Relaxați-vă în acest sfârșit de săptămână și reîncărcați-vă bateriile. Faceți ce vă place, ce vă bucura inima. Tocmai așa vă veți încărca pentru o nouă săptămână. Dacă nu puteți pleca undeva sau aveți mult de muncă, la fiecare 2, 3 ore luați-vă 1 minut în care să respirați profund conștient. Așa să fie!

Îngerii ne mai transmit, ca pentru a ne bucura de o viața frumoasă, este nevoie să fim sinceri cu noi înșine. Practic, doar așa ne putem elibera de frică, deci totul are sens. Priviți-vă pe voi, priviți emoțiile care vă sabotează, fiți sinceri și apoi eliberați. În acest mod, eliberarea va fi totală. Atunci când „recunoști” o emoție, ea nu mai are la fel de multă putere asupra ta. Succes! Așa să fie!

Ultimul mesaj pe care Îngerii ni-l transmit pentru 3 decembrie este legat de natură și de cât de importantă este ea în procesul de eliberare de frică, separat de importanța evidentă asupra sănătății. Așadar, o plimbare pe afară, departe de telefon și altă sursă de comunicare. Fii doar tu cu tine, făcând ordine dacă e nevoie, făcând meditații în mișcare sau pur și simplu bucurându-te de minunea din jurul tău. Așa să fie!

Cu iubire și dăruire pentru binele superior al fiecăruia!

Dacă simți că ai nevoie de o ghidare de la Îngeri, Arhangheli și alte ființe de lumină, o astrogramă sau, de ce nu, sesiuni de vindecare cu Îngeri, ReiKi sau EFT poți trimite cu încredere un e-mail la adresa razvandanc@gmail.com sau da click aici.

Tu ce părere ai?

