Mesaje de la Îngeri pentru 25-26 noiembrie

Afirmația zilei de vineri este: „ÎNTÂLNESC IUBIRE ORIUNDE MERG – Iubirea este pretutindeni, iar eu sunt iubit și iubitor. În viața mea există oameni iubitori, iar eu îmi exprim cu ușurință iubirea pentru ceilalți.” O afirmație plină de substanță; așa este și așa să fie în realitatea tuturor.

            În 25 noiembrie, cei care rezonează cu acest mesaj se pot afla în fața unei decizii importante pentru ei. Există două drumuri, două alternative și se prea poate să fiți nevoiți să  luați o decizie. Nu întâmplătoare este această afirmație: întâlnesc iubire oriunde merg. Nu vă fie teamă, că alegând ceva…pierdeți altceva sau că nu veți mai găsi acolo, ce aveți aici. Există o mulțime de astfel de temeri care nu fac altceva decât să ne facă să stăm pe loc. Supraanalizăm și pierdem vremea. Contează că omul sfințește locul și oriunde mergi, poți să faci lucruri minunate mai ales datorită lucrurilor pe care le ai în interiorul tău.

            Noi vedem lumea în funcție de ceea ce conținem în interior, de părerea pe care noi o avem despre lume. Dacă noi credem că lumea e rea și hoață, ORIUNDE am merge vom da doar peste astfel de persoane. În schimb, dacă suntem convinși că oamenii sunt minunați, oriunde am merge vom da peste oameni cu adevărat minunați.

            Deci, degeaba așteptăm ca undeva să fie mai bine, dacă în interior nu ne este. Astfel că, întrebați-vă: ce îmi doresc? De ce am ajuns la această răscruce? Ce îmi place să fac? Mă simt bine în starea asta? Cum arată drumul pe care merg? Nu vă fie teamă, veți găsi oriunde ceea ce se află în interior.

            Poate e momentul ca înainte de a decide, să vă informați mai mult, să studiați, să învățați. Acordați mai multă atenție acestui aspect, deoarece vă ajută să înțelegeți dacă este cu adevărat ceea ce vă doriți, ceea ce căutați și vi se potrivește. Aveți libertatea să mergeți în orice direcție. Este doar o chestiune de alegere. Mult succes!

            Versetul zilei este Matei 7:7 – Cereţi şi vi se va da; căutaţi şi veţi afla; bateţi şi vi se va deschide.

 

Tu ce părere ai?

