Mesaje de la Îngeri pentru 22 noiembrie

Pentru ziua de 22 noiembrie am pregătit două afirmații: „IUBESC VIAȚA – Să trăiesc din plin și să fiu liber este dreptul meu din naștere. Ofer vieții exact ce îmi doresc ca viața să-mi ofere mie. Sunt bucuros că trăiesc. Iubesc Viața!”, iar a doua afirmație este: „DEPĂȘESC ACUM FRICILE ȘI LIMITĂRILE ALTORA – Mintea mea este cea care îmi creează propriile experiențe. Sunt nelimitat în abilitatea de a crea binele în viața mea.” Două afirmații extrem de utile, care ne ajută să înțelegem deplin că noi suntem creatori și că viața este minunată, dacă noi o facem să fie așa, prin intermediul gândurilor și trăirilor noastre.

            22 NOIEMBRIE este o combinație frumoasă care ne aduce manifestarea acelor gânduri pe care suntem foarte concentrați. Poate fi ceva pozitiv sau ceva negativ. De ce ne este frică nu scăpăm, tocmai din acest motiv este bine să analizăm gândurile și credințele pe care le avem, iar dacă sunt niște limitări pe care alții ni le-au impus să le depășim. Noi, dacă ne dorim, ne putem crea o viață minunată.

            Care este cel mai puternic cuvânt al zilei? Este ÎNCREDEREA. Încredere în dorințele tale și în tot ceea ce îți dorești să faci. Cu cât mai puternică este încrederea, cu atât mai rapid apare materializarea. Atunci când există neîncredere, vom amâna concretizarea. Așa că aveți încredere în ceea ce vă doriți să faceți și nu dați înapoi.

            Având credințe false și limitări venite din mediul extern, primim ghidarea de curățare energetică. Putem folosi energia puternică a Arhanghelului Mihail sau putem cere ajutor Arhanghelului Metatron. Cu toate astea, cea mai puternică formă de „apărare” este IUBIREA. Puteți face diverse meditații prin care să eliminați toate credințele false, puteți spune afirmații și așa mai departe. Soluții există, mai ales dacă suntem deschiși și dornici să le vedem.

            Versetul zilei este în rezonanță perfectă cu mesajul zilei, este Ioan 16:23 – Şi în ziua aceea nu Mă veţi întreba nimic. Adevărat, adevărat zic vouă: Orice veţi cere de la Tatăl în numele Meu El vă va da.

Tu ce părere ai?

