Copiii nu au nevoie de sacrificii, au nevoie de iubire

Ca de fiecare dată, vă invit să ne conectăm la interiorul nostru, la Sinele nostru Divin. Modalitatea pe care eu o folosesc este cea propusă de Niculina Gheorghiță în Regăsirea puterii interioare. EU SUNT DINTOTDEAUNA CONECTAT LA SINELE MEU DIVIN! și EU SUNT DINTOTDEAUNA GHIDAT DE SINELE MEU DIVIN! Îmi doresc ca toate aceste mesaje să vă fie de folos, las Legea Atracției să lucreze și sunt convins că toți cei care vor avea nevoie de aceste mesaje le vor primi negreșit. Așa este și așa să fie.

            Afirmația zilei de 17 noiembrie este: „MERIT SĂ FIU IUBIT(Ă) – Nu <<trebuie>> să câștig iubirea. Sunt iubit(ă) pentru că exist. Ceilalți reflectă iubirea pe care o am pentru mine.” Rețineți foarte bine ultima parte a afirmației pentru că este cea mai importantă. Cei din jur REFLECTĂ ceea ce noi suntem. Așa că, vă întreb: cum putem aștepta ca cineva din exterior să ne iubească, dacă noi din interior nu ne iubim? Cum recunoaștem noi iubirea celor din jur, dacă nu știm ce este iubirea, pentru că nu o conținem în interior?

            Meditați la acest aspect, pentru că toată lumea vrea să aibă o relație armonioasă cu toți cei din jur, însă dacă în interior nu există armonie, nu poate fi în exterior. Așa cum suntem ceea ce mâncăm, așa suntem și ceea ce gândim despre noi. Iar exteriorul nu e bun sau rău, ci e o oglindire a propriului nostru interior. Deci, dacă exteriorul este rău, căutați în interior cauza. Acolo se găsește. Cu cât veți da vina pe exterior mai mult, cu atât rana voastră se adâncește mai tare și vă îndepărtați mai mult de esența voastră.

            În 16 noiembrie, este bine să oferim altora din ceea ce noi știm. Să nu fim egoiști. Egoistul e cel care agonisește pentru sine, vrea și de acolo, de dincolo, însă nu dă niciodată mai departe. În spatele egoismului se află multe credințe de sărăcie, lipsă de încredere, valorizare și, desigur, iubire de sine.

            De aceea, din tot ce ai, oferă. Chiar dacă este doar o idee pe care tu ai citit-o undeva. Aceasta este starea mea firească. Mi-e drag ca atunci când fac, simt, experimentez ceva sau citesc ceva foarte interesant să ofer tuturor celor care sunt dispuși să primească. Îmi e drag să-i văd pe cei din jur cum se luminează. Ai privit vreodată pe cineva pe care l-ai încurajat sau i-ai dat o idee pe care el o aștepta de mult. Eu am văzut. Fața i s-a luminat, ochii au început parcă să-i sclipească și am simțit cum vocea a atins o altă tonalitate și parcă inima lui voia să mă cuprindă prin toți porii. Și tot ce am făcut a fost să spun o vorbă. Cât de mult contează. Și această formă de mesaje sunt tot o formă de-a mea de a oferi din ceea ce eu știu. Pentru mine personal dacă am nevoie de un mesaj, îl cer și îl primesc, însă am văzut că multă lume vrea, însă nu știe cum și atunci, ofer eu din ceea ce știu, am și pot. Cu drag, spre folos!


03
keuniversity.org

            Când ești într-o relație și nu mai există iubire primul motiv este acela că iubirea ta de sine a scăzut. De ce? Poate că ai făcut niște sacrificii pe care nu voiai să le faci, dar…„de dragul partenerului” sau ai vrut să spui ceva însă ai fost cenzurat și ai fost nevoit(ă) să reprimi și așa mai departe. Într-o relație dacă nu există comunicare, se ajunge să nu existe nimic.

            Și merită să rămâi în acea relație? Cele mai multe femei, de exemplu, rămân pentru copil. Sunt și eu la rândul meu copil și vă spun că un copil are nevoie ca MAMA și TATA să fie sănătoși și alături de el cât mai mult timp. Dacă mama (de exemplu) rămâne într-un mediu toxic, în bătăi, în agresiune verbală de „dragul copilului” va ajunge să plece în altă lume mai repede (pentru că și corpul are o limită) și atunci…cel care va suferi va fi copilul. Dragi părinți, noi nu avem nevoie de sacrificiile voastre, avem nevoie de iubirea voastră! Dacă e alături de tată, e bine, dacă nu, la fel de bine.

            Copil fiind, mi-am dorit mereu ca mama să ajungă să îmi fie alături la absolvire a liceului, a facultății, la căsătorie sau la alte evenimente fericite din viața mea. Prietena mamei mele a murit atunci când ea avea doar 18 ani, după mai bine de 20 de ani de IAD. A meritat? Eu zic că nu, însă vă las să decideți singuri.

            Copilul are nevoie de armonie atunci când crește pentru a se dezvolta. Ce învață un copil care trăiește într-o familie în care bătaia e la ordinea zilei? Să bată. Și apoi cine e vinovatul subtil dacă fata, adult fiind, acceptă să ia bătaie de la bărbat, doar pentru că…așa a văzut la mama acasă și ea crede că așa e normal?! Desigur, există și copii care ajung la vârsta adultă și spun ferm: EU NU VREAU SĂ FIU CA TATA sau MAMA, după caz.

            Probabil am atins niște puncte nevralgice, însă nu mai faceți sacrificii. Nu de asta avem noi (copiii) nevoie. Avem nevoie de voi sănătoși și alături de noi cât mai mulți ani. Așa că, dacă nu se mai poate…PLEACĂ! Crede-mă, copiii sunt foarte inteligenți și pot înțelege multe lucruri pe care voi nici măcar nu vi le imaginați. Este suficient doar să vreți. Să luați o decizie. Să fie de folos. Viața te iubește, nu uita! NU îți bate joc de ea.

            Versetul zilei este LUCA 10:9 – „Şi vindecaţi pe bolnavii din ea şi ziceţi-le: S-a apropiat de voi împărăţia lui Dumnezeu.” Vă invit să citiți și următoarele versete pentru a surprinde cât mai clar contextul.

15032806_1828430097371252_311164747143053244_n

One thought on “Copiii nu au nevoie de sacrificii, au nevoie de iubire

Tu ce părere ai?

