Mesaje de la Sinele Divin – 16 noiembrie

Pentru început, vă invit să ne (re)conectăm la Sinele nostru Divin. Acest Sine Divin este o părticică din Dumnezeu, care se găsește în FIECARE dintre noi. Atunci când suntem în contact cu Sinele Divin știm totul, putem totul. Vă invit să repetați: EU SUNT DINTOTDEAUNA CONECTAT LA SINELE MEU DIVIN și EU SUNT DINTOTDEAUNA GHIDAT DE SINELE MEU DIVIN. [1] 

Afirmația zilei de 16 noiembrie este: „ÎMI PLACE SĂ FIU EU – Nu mă mai judec sau critic. Sunt liber să iubesc ceea ce sunt eu.” Ce afirmație minunată, ce îndemn bun. Suntem mai mereu nemulțumiți de cine suntem, de cum arătăm și, mai rău, ne comparăm cu alții. Este o formă gravă, aș spune, de lipsă de iubire, respect și încredere în sine. Odată ce ai acceptat ceea ce ești și începi să te iubești, vei vedea cum apar în viața ta fel și fel de evenimente care să te ajute, să potențeze acea stare. Oricare ar fi lucrul care ACUM te nemulțumește, spune-i TE IUBESC, TE ACCEPT.

De faptul că în interiorul nostru se găsește toată puterea m-am convins și din ce în ce mai multă lume o face. 16 noiembrie este o zi IDEALĂ pentru a începe sau a continua procesul de ELIBERARE. Fie că vorbim despre o eliberare de niște credințe false sau poate chiar de traume. Eliberarea se naște și din acceptare. Am trăit pe propria piele, și cred că și voi, sentimentul de eliberare datorat unei acceptări. Am înțeles un anumit lucru, l-am acceptat așa cum era (deci dacă a fost cazul, am acceptat că așteptările mele erau cele care îmi cauzau suferința) și aproape instant m-am simțit liber. După acel moment am IERTAT, un alt proces important și am MULȚUMIT ca un fel de sigiliu pus peste acea experiență. Atunci când ai învățat lecția, testul nu se mai repetă, ci poți merge mai departe.

Citisem la un moment dat că animalele nu se simt descurajate chiar de faptul că nu au un picior. Ele nu judecă, nu critică. Noi o facem tot mai mult și devine tot mai dureros. Mai ales atunci când motivele de judecată sunt îndreptate împotriva noastră și, pe deasupra, mai sunt și niște credințe false.

Vă invit să analizați ce aveți VOI de eliberat. Puteți face o listă cu toate lucrurile care vă „deranjează” și vă „dor.” E util să aflați și cine v-a „ajutat” să aveți aceste nemulțumiri. Unele dintre complexe vin din primii șapte ani, acei ani în care creierul nostru absoarbe TOTUL. Poate am fost făcuți urâți, am fost ridiculizați pentru că purtam ochelari sau nu mergeam drept. Deși ni se pare că anii au trecut și nu suntem afectați, programul e tot acolo și este la baza concepției false despre noi că nu merităm să fim iubiţi, că noi nu avem noroc, că noi nu suntem frumoși. Toți suntem minunați. Unii acceptăm asta, iar alții se încăpățânează să refuze.

Eliberează convingerile negative. Chiar ieri am postat un articol legat de exact acest lucru. Poți apela la meditații sau la afirmații. Intră în contact cu tine și întreabă-te: CUM POT RENUNȚA LA ACESTE CONVINGERI? Și apoi ASCULTĂ! Răspunsul va veni cu siguranță.

Versetul zilei este Ioan 13:34 – „Poruncă nouă dau vouă: Să vă iubiţi unul pe altul. Precum Eu v-am iubit pe voi, aşa şi voi să vă iubiţi unul pe altul.”


[1] Regăsirea puterii interioare – Niculina Gheorghiță;

4 thoughts on “Mesaje de la Sinele Divin – 16 noiembrie

Tu ce părere ai?

