Vindecare cu Îngeri 7-13 noiembrie

Mesaje special pentru vindecare emoțională, relațională, trupească și sufletească. Cu drag pentru 7-13 noiembrie. Dacă rezonați, nu uitați să distribuiți.

6 Comments Add yours

  1. CLAUDYA says:

    VIATA MA IUBESTE ,!VIATA NE IUBESTE !VIATA TE IUBESTE !NAMASTE

    Liked by 1 person

    1. Asa sa fie si asa este!

      Like

      1. Mulțumim!

        Like

  2. Anonymous says:

    Multumesc om bun si drag,multumesc !

    Like

    1. Cu iubire

      Like

  3. namaste .Mă numesc nandi sau George,de la Drobeta. Din cărţi am aflat că numele îngerului meu păzitor ar fi Cassiel.dar eu nu cred,aşa că vă întreb OARE CE NUME ARE ÎNGERAŞUL MEU DRAG ?

    Like

Tu ce părere ai?

