Mesaje de la Îngeri pentru 28 octombrie

Pentru 28 octombrie vă propun tot două afirmaţii: „MĂ IUBESC DEPLIN, ÎN MOMENTUL PREZENT – sunt tandru, bun și încurajator cu copilul meu interior, pe măsură ce descoperim și ne eliberăm de mesajele vechi și negative din noi” și „SUNT DISPUS SĂ MĂ SCHIMB ȘI SĂ CRESC – Când sunt gata să fac schimbări benefice în viața mea, atrag orice lucru de care am nevoie să mă ajute.”

            Minunate afirmații și par a se completa minunat una pe alta. Lucrăm cu copilul interior, cu blândețe, fără judecată și cu iubire necondiționată. Tocmai de asta, intuitiv am ales mesajele de la Fecioara Maria, pentru a obține ghidare și răspuns la câteva din întrebări. A avea grijă de copilul interior este ceea ce toți ar fi normal să facem în fiecare moment. Acest copil este foarte sensibil și în cele mai multe cazuri suferă tot timpul. De aceea suntem nefericiți, nesănătoși și veșnic nemulțumiți.

În 28 octombrie este timpul potrivit să începem să ne curățăm mintea de toate tiparele mentale negative, tipare ce ne fac foarte mult rău, ne autosabotează și ne fac și mai mult să suferim. Primul pas, atunci când vezi că lucrurile o iau razna în mintea ta spune STOP! În acel moment, spune o afirmație pozitivă, adu în minte un gând bun. Gândurile negative sunt anulate de cânturi pozitive. După acest moment imaginează-ți mintea ca linia de pe monitorul unui computer ce măsoară pulsul unui om căruia i s-a oprit inima. E dreaptă. Acela este momentul în care e nevoie să vii cu ceva în plus. AFIRMAȚIA NU ESTE SUFICIENT.

Ce urmează: ACȚIUNEA. Acționează conform intenției din afirmaţie. Merg pe aceeași frecvență, cu alte afirmații, tehnici soluții etc. Este puțin pueril să crezi că e suficient doar să spui o afirmație și atât, totul se schimbă miraculos. Este un prim pas, dar dacă rămâi acolo, te vei întoarce foarte repede de unde ai plecat.

Acum, te invit să inspiri profund și să găsești care e cea mai importantă întrebare pentru tine. Cheamă în ajutor ghidul tău protector. Răspunsul este DA. Este posibil, se poate. Îți e permis. Acum că ai primit răspunsul, întrebarea este CÂND? „În viitorul apropiat.” Asta înseamnă că în curând te poți bucura de realizarea. Și totuși, nu e așa ușor. De exemplu: iau examenul? DA. Când? ÎN VIITORUL APROPIAT. Și te bazezi pe asta, nu înveți și cazi. Cine e de vină?

Acționează în așa fel încât să se împlinească. Muncește mai mult, scrie afirmații, vizualizează, implică-te. Așa să fie!

Versetul de astăzi este, observ același ca cel de ieri Ioan 14:26 „Dar Mângâietorul, Duhul Sfânt, pe Care-L va trimite Tatăl, în numele Meu, Acela vă va învăţa toate şi vă va aduce aminte despre toate cele ce v-am spus Eu.” Vă recomand să citiți și următoarele versete pentru a înțelege sensul. VIAȚA TE IUBEȘTE!

Tu ce părere ai?

