Mesaje de la Îngeri pentru 27 octombrie

Afirmația zilei este: „VIAȚA MEA MERGE MINUNAT – Totul în viața mă merge bine acum și întotdeauna.” Minunat îndemn de a privi fiecare clipă, fiecare moment. Și totuși, uneori lucrurile nu stau așa, pentru unii nu e așa. Iar pentru alții e. Ce au unii și nu au alții? Încredere în ei, poate? Mai multă dorință de cunoaștere? Am văzut oameni care nu doreau să se vindece, oameni care au văzut cum se simt când le este bine și care alegeau totuși conștient să decadă. La început de drum, practica face diferența. După ce ai ajuns să înțelegi, să ai niște repere clare, cunoașterea face diferența. Vă invit pe toți ca pentru două secunde măcar să închidem ochii și să spunem: MULȚUMESC, DOAMNE PENTRU VIAȚA MINUNATĂ PE CARE O AM. Iar dacă nu o vedeți așa: MULȚUMESC, DOAMNE PENTRU CĂ MĂ AJUȚI SĂ ÎMI CREEZ O VIAȚĂ MINUNATĂ.

            27 octombrie pare a fi o zi minunată din toate punctele de vedere. În special pentru cei care au dorințe. Afirmați-le cu voce tare, indiferent despre ce e vorba. Universul nu vă întoarce spatele niciodată. Depinde, însă de voi cum formulați rugămintea. Dacă în spatele ei este o dorință pură, o nevoie adevărată, Universul este prosper pentru voi. Dacă, din păcate, în spate se află o teamă, o lipsă de neîncredere, vă autosabotați.

Subconștientul nu cunoaște negația și nici nu știe de glumă. Nu vă autoflagelați, nu vă autosubapreciați, pentru că nu va fi interpretată ca o glumă, ci va fi înregistrat. Iar mai târziu, vă veți întreba de ce mă simt atât de prost cu mine. Voila!

Am mai spus și repet, Universului, lui Dumnezeu îi plac oamenii recunoscători. Începeți prin a spune MULȚUMESC, chiar dacă nu aveți acel lucru. Ați început deja să vă comportați ca și cum ați avea deja. Sunteți pe drumul cel bun.

Este o perioadă în care energia aduce manifestare mult mai rapid decât în mod normal, așa că atenție ce vă doriți. Poate fi orice, există de toate pentru toată lumea, chiar și boală, neplăcere, durere. La fel de multă iubire, apreciere și bogăție există. Universul este în armonie, noi suntem? Dacă nu, să începem armonia. Exemplu: afirmaţia de la începutul materialului.

Este loc sub Soare pentru toată lumea, așa că îndrăzniți să cereți ORICE. Așa să fie!

Versetul zilei este Ioan 14:26 – „Dar Mângâietorul, Duhul Sfânt, pe Care-L va trimite Tatăl, în numele Meu, Acela vă va învăţa toate şi vă va aduce aminte despre toate cele ce v-am spus Eu.” Vă recomand să citiți și următoarele versete pentru a înțelege sensul.

Tu ce părere ai?

