Mesaje de la Îngeri pentru 26 octombrie

Pentru ziua de 26 octombrie vă propun două afirmații. Inițial, la una am vrut să renunț crezând că e prea „banală”, însă cum nimic, niciodată nu este îmtâmplător, poate cuiva îi va fi de folos: „AM LOCUINȚA PERFECTĂ – Mă văd locuind într-un loc minunat. Îmi îndeplinește toate dorințele. Este o locuință frumoasă, la un preț pe care mi-l permit.” A doua este: „RENUNȚ LA TOATE CRITICILE – Dăruiesc doar ceea ce doresc să primesc. Iubirea și acceptarea celorlalți îmi sunt oglindite în fiecare moment.” Pare-se că putem lucra fie pe plan material, pentru a ne împlini și satisface nevoile fizice, fie pe cel emoțional, sufletesc așa cum este energia acestei luni.

Este o zi în care este bine să facem ceea ce ne place, să facem lucrurile de care suntem pasionați. Este indicat să avem mai multă grijă de sănătatea noastă decât în mod normal și să evităm pe cât se poate de mult orice situație stresantă sau care ne-ar putea face să ne pierdem atenția de la ceea contează pentru noi.

Făcând lucrurile care îți plac, crește vitalitatea. Despre asta e vorba în 26 octombrie: VITALITATE. Este esențial să lucrăm zilnic cu noi, să creștem și să fim întotdeauna în prezent CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A NOASTRĂ. Cum se poate face asta? Începeți de la a acorda atenție NEVOILOR voastre, iar după asta se va trasa drumul pe care e nevoie să mergeți.

Așa cum vă tot spun, fiți blânzi cu voi. Nu vă judecați și nu vă sabotați. Acceptați lucrurile așa cum sunt ele și după ce vă întrebați de ce tocmai vouă (care este lecția), căutați rezolvări, soluții. Este săptămana sincronicităților, așa că este suficient doar să vă deschiți înspre a primi răspunsuri, idei, ajutoare și ele vor veni cât ai zice..ÎNGER.

Vorbeam de a fi cea mai bună versiune, iar ieri discutam cu un prieten de pe Facebook despre „diferențe” și „judecată” și spuneam că unii râd de alții pentru că sunt diferiți, iar alții râd de unii pentru că sunt toți la fel. Nu este nimic în neregulă în a fi diferit. Doar pentru că ești aici, înseamnă că gândești diferit față de poate peste 50% din populația țării.

Diferențele care te ajută, iată, să crești în vitaitate și să fii cea mai bună versiune a ta, sunt sănătoase. Și practic, cine stabilește toate aceste criterii de diferențiere? Nu tot mintea, pe care ne tot dorim să o tratăm? Eu zic că da. Așa că nu îți fie teamă că ești altfel, că ai altă gândire, că vrei altceva de la viață. Este normalul tău, dacă tu ești fericit. Dacă ești fericit, ești pe calea cea bună – indiferent la ce credințe aderi.

Versetul zilei este Luca 12:32 – „Nu te teme, turmă mică, pentru că Tatăl vostru a binevoit să vă dea vouă împărăţia.”

2 thoughts on “Mesaje de la Îngeri pentru 26 octombrie

  1. foarte bune,ambele mesaje,la primul sa stii ca de ieri mi-am facut ceva modificari prin casa (asa fac cand vreau o mica schimbare) si imi spuneam”am cea mai frumoasa casa” si o iubesc ,ma simt bine in ea,al doilea mesaj este bun,dar eu nu ma mai gandesc de mult la critici,am renuntat demult la ele,iau oamenii asa cum sunt si Dumnezeu imi aduce langa mine numai oameni buni si frumosi la suflet.Multumesc ptr mesaje,o zi minunata sa ai.

    Like

Tu ce părere ai?

