Mesaje de la Îngeri pentru 22 octombrie

Dragi prieteni, afirmația zilei de sâmbătă este: „TOATE TRANSFORMĂRILE MELE SUNT UȘOR DE FĂCUT – pentru a-mi schimba viața la exterior trebuie să mă schimb la interior. În clipa în care sunt dispus să mă chimb este uimitor cum Universul începe să mă ajute. El îmi aduce ceea ce îmi este necesar.”

Interesantă afirmația și este una la care cu toții ar fi indicat să medităm mai mult, deoarece noi ne dorim ca relațiile să fie altfel, la locul de muncă să fim mai apreciați etc, însă ce facem concret pentru asta? Să începem această transformare din interior spre exterior și nu doar să așteptăm ca cineva din exterior să facă totul pentru noi, deoarece nu se va întâmpla.

Pentru a prinde mai mult curaj în acest drum al schimbării, ar fi poate indicat să ne uităm puțin în urmă. Nu intrați în emoții. Priviți în urmă pentru a vedea că ori de câte ori ați fost în fața unei schimbări, v-a fost foarte teamă, însă până la urmă ați reușit să faceți față cu brio, iar astăzi sunteți ceea ce sunteți. Este foarte posibil să fie și momente mai dificile, e drept, să nu fi ajuns chiar acolo unde v-ați dorit, însă nu este niciodată prea târziu.

Sunteți pe drumul vostru? Vă urmați chemarea? V-ați aflat menirea? Dacă da, atunci sunteți bine și acum aveți nevoie doar să fiți deschiși la schimbare, la nou, poate la mai mult. Dacă încă nu ați descoperit care e drumul vostru, e timpul să o faceți. Cum? Poate fi prin intermediul unei consilieri angelice sau pur și simplu să vă întrebați ce vă place cel mai mult să faceți?

Aveți nevoie de protecție, toți avem nevoie de ea. Și energia acestei perioade este încărcată, însă ni le mai facem și cu mâna noastră. Chemați-l în ajutor pe Arhanghelul Mihail care să vă înconjoare cu scutul lui protector sau vizualizați cum din chakra inimii iasă un „fum” verde și vă îmbrățisează. Este energia iubirii, ca fiind cea mai înaltă formă de protecție.

Eiberați frica, teama de nou, de schimbare, de transformare. Până nu spuneți: „hai să vedem ce se întâmplă dacă…” nu se vor modifica prea mult, decât poate la nivel de dorință de acceptare. Fiți deschiși, ieșiți din zona de confort care de la un nivel împiedică evouluția.

Versetul zilei este: „Dar Mângâietorul, Duhul Sfânt, pe Care-L va trimite Tatăl, în numele Meu, Acela vă va învăţa toate şi vă va aduce aminte despre toate cele ce v-am spus Eu.” (Ioan 14:26) – Vă recomand să citiți și următoarele versete pentru a înțele contextul.

Tu ce părere ai?

