Mesaje de la Îngeri pentru 20 octombrie

Dacă vă era dor de ghidare angelică, dragi prieteni am revenit cu drag pentru voi. Afirmația zilei este: Libertatea este dreptul meu Divin – Sunt liber(ă) să gândesc minunat. Mă îndrept spre libertate, depășind limitările din trecut. Devin, acum, tot ceea ce am fost destinat(ă) să fiu.

Cu adevărat, libertatea este un drept Divin și nimeni și nimic nu este în măsură să ne încorseteze. Cu toate astea, noi o facem zilnic (cei mai mulți), deoarece ne dorim să fim acceptați, să ne conformăm unor „reguli” nescrise. Și în acest mod invităm nefericirea, măștile și implicit falsitatea și durerea în viețile noastre.

img_20151202_0061

Îngerii ne ghidează, ne sunt alături, însă fără implicarea noastră nu vor face nimic. Dispunem de liber arbitru și împreună cu ființele de lumină putem co-creăm. Recomandarea, gândul, ghidarea pe care o primim este să ne eliberăm de tot ce ne face rău, de tot ce ne îngrădește și doar să fim. Să ne lăsăm în seama Sinelui Divin având garanția faptului că suntem pe drumul cel bun.

Știi ce te ține în loc? Dacă da, ești deja pe jumătate eliberat. Dacă nu, este momentul să afli ce anume te reține, ce te sabotează. Care sunt credințele care te fac să nu fii real, ci să porți o mască? Fii sincer cu tine. Dacă nu reușești asta de unul singur, e prea greu sau nu te simți pregătit: cere ajutor. Sinelui tău Divin, Îngerului Păzitor și bineînțeles lui DUMNEZEU.

Exprimă-te în limbajul sufletului: „Doamne Dumnezeule, Iisuse Hristoase, Fecioară Maria (și ce alți protectori sunt apropiați de sufletul vostru) ajutați-mă să văd, să aud, să conștientizez ce anume mă limitează. Vreau să mă cunosc mai bine.” Mai puteți adăuga și alte stări, acesta este doar începutul.img_20151202_0083

În jurul tău PRIVEȘTE CU OCHI PLINI DE IUBIRE, lipsiți de judecată. Eu fac asta în marea majoritate a timpului, sunt sigur că oricine poate reuși. La început va fi mai dificil, pentru că ești obișnuit să judeci, însă pe măsură ce lucrezi mai mult, vei simți: ce treabă am eu cu viața lui sau cu relația lui; eu sunt eu și el știe cel mai bine ce are de făcut. Apoi, trimiți un gând bun având siguranța și încrederea că Dumnezeul din el îl va ghida necondiționat. Așa să fie.

În final, iată versetul zilei: Marcu 11:22 – Şi răspunzând, Iisus le-a zis: Aveţi credinţă în Dumnezeu. Cred că nu este nevoie să mai adaug eu altceva.

 

VIAȚA TE IUBEȘTE! Cu iubire și dăruire pentru încântarea Sinelui Divin<code>

2 thoughts on “Mesaje de la Îngeri pentru 20 octombrie

Tu ce părere ai?

