Cere și ți se va da – Învață să manifești Legea Atracției

Despre Legea Atracției auzim tot mai des, iar asta este extrem de îmbucurător pentru că înțeleg că oamenii acceptă să devină responsabili de ceea ce sunt, fac, gândesc și vor. „Cere și ți se va da, bate și ți se va deschide” mi se pare o invitație la a îndrăzni mai mult, mai puternic. O invitație pentru a ieși din zona de confort.

În zona ta de confort mereu e cald și aparent e bine, însă sufletul spune: vreau aia, iar mintea: nu se cade, nu se cuvine. Cu tot acest conflict interior existent în noi, spunem în continuare: VREAU CA VIAȚA MEA SĂ FIE MINUNATĂ. Iar Universul se uită la noi și se întreabă: ce să îi ofer măritului Om: ce vrea în suflet sau ce vrea în minte. Și de cele mai multe ori nu ne oferă nimic. Cine suferă? Noi.

uddha

Filmul Secretul a revoluționat modul în care gândesc mulți oameni. Există și mulți împotriva lui – cum e firesc în avangardă. Ceea ce contează este că explică despre cum noi putem atrage în viața noastră absolut tot ce ne dorim. Bineînțeles, nu dacă stăm în fotoliu și așteptăm.

   Esther și Jerry Hicks au scris „Cere și ți se va da” o carte ce a stat la baza cărții Secretul. A devenit în scurt timp cea mai bine vândută carte, iar autorii de cărți motivaționale o consideră printre cele, dacă nu cea mai importantă lucrare din domeniul motivaționalului. Practic această carte a deschis lumea spre LEGEA ATRACȚIEI.

Din punctul meu de vedere, este o carte extraordinară ce nu ar trebui să lipsească din nicio casă. Este compusă din două părți: una teoretică – în care ni se explică pe larg cum suntem construiți, cum funcționează și mai ales CÂND funcționează legea atracției. A doua parte este practică și conține 22 de modalități de a trăi pe propria piele o viață minunată, manifestând evident Legea Atracției.

mare_cere_si_ti_se_va_da_adLa fel ca în cazul materialelor scrise de Louise L. Hay, apreciez că cititorul este ÎNȚELES că viața lui nu e cea mai fericită. Că este luat de mână, chiar din noroi și ridicat pas cu pas spre o altă existență. Întotdeauna aceste idei mă bucură pentru că asta le face accesibile tuturor. De aici și răspunsul la întrebarea cui aș recomanda cartea: TUTUROR. Nu contează că ai 18 ani și vrei să iei BAC-ul sau ai peste 50 și vrei o a doua tinerețe fantastică.

 

M-a ajutat să înțeleg de ce anumite lucruri nu se împlinesc și unde am greșit în acest proces. Se vorbește despre ATAȘARE și AȘTEPTARE care blochează manifestarea. Neale Donald Walsch, autorul seriei Conversații cu Dumnezeu spune despre Cere și ți se va: „aceasta este, pur și simplu, una dintre cele mai valoroase cărți pe care am citit-o vreodată. O viața întreagă se poate schima în urma lecturii cărții.”

Dacă nu v-a convins, Wayne Dyer spune: „cartea Cere și ți se va da conține cele mai puternice învățături de pe planeta noastră ce-ți sunt de folos în vremurile noastre.” Mi-a plăcut enorm să citesc cartea. Unul dintre lucrurile care m-au atras este cursivitatea ei. Capitolele nu sunt deloc lungi, iar asta m-a ajutat să pot face un rezumat al ideilor, fără să mă pierd în detalii.

A primit păreri la superlativ de la Doreen Virtue, Louise Hay, John Gray, Alan Cohen, Jack Canfield, iar lista poate continua. Tocmai aceste păreri mi-au dat încredere că Cere și ți se va da îmi poate schimba percepția. Dacă vorbim despre Legea Atracției și cum orice se întoarce la noi, aș crede de cuviință că avem nevoie și de un MANUAL din care să înţelegem concret cum funcționează totul. Pot spune că manualul este CERE ȘI ȚI SE VA DA.

Partea teoretică este impresionantă, iar eu am savurat-o literă cu literă, însă partea practică este cireașa de pe tort. Vă spun doar câteva titluri: Jocul prosperității, Procesul meditației, Tu ești în acest moment creatorul propriei tale realități, Eliminarea dezoridinii în favoarea clarităţii, Găseşte sentimentul potrivit, Urcarea treptelor scalei emoționale. Lista continuă.esther-hicks1

Are câteva particularități, însă vă las să le găsiți. Nu vă speriați de cele peste 430 de pagini, se citește foarte repede, tocmai pentru că nu sunt ample capitolele (în medie 3 pagini).

„Cele 22 de modalități prezentate în carte îți vor schimba pozitiv experiența de viață și te vor ajuta să te transformi într-o persoană care este în mod deliberat creatorul magnific al propriei realități. Nu uita că: NU EXISTĂ NIMIC DIN CE NU POȚI SĂ FII, SĂ FACI SAU SĂ AI. EȘTI O FIINȚĂ BINECUVÂNTATĂ CARE A VENIT ÎN ACEST MEDIU FIZIC PENTRU A CEA. AȘADAR: CERE ȘI ȚI E VA DA!

Cartea a fost publicată la Editura Adevăr Divin, iar dacă vrei să o ai la tine acasă foarte repede și la un preț special îți recomand să intri aici pentru a o achiziționa foarte ușor: http://www.divin.ro/?53t4l&v7f2k=3034

19 Comments Add yours

  1. Alina says:

    Îmi place prezentarea. Mulțumesc Razvan

    Like

    1. Multumesc, Alina pentru susținere! ❤️

      Like

  2. Simona says:

    Am citit si eu multe despre legea atractiei. Mulțumesc Răzvan ca ne aduci mereu ceva nou

    Like

    1. Da, sunt multe informații pe internet. Aceasta carte duce totul putin la un alt nivel – superior.

      Like

  3. Claudia says:

    Sunt din Spania, o pot comanda?

    Like

    1. Nu sunt sigur, însă vă recomand să luați legătura cu cei de la Adevăr Divin și vă pot oferi ei mai multe detalii.

      Like

  4. Cristina says:

    Mulțumesc. Te urmaresc demult cu drag. Informațiile pe care ni le oferi sunt foarte prețioase

    Like

    1. Mulțumesc, Cristina pentru că îmi ești alături!!

      Like

  5. Anca says:

    Mulțumesc

    Like

    1. ❤️ cu drag

      Like

  6. Elena says:

    Mulțumesc

    Like

    1. Cu multa iubire! Mulțumesc si eu ❤️

      Like

  7. Nico says:

    Esti o persoana minunata Razvan si ma bucur ca te am printre prietenii mei

    Like

    1. Mulțumesc din suflet pentru susținere. Vă sunt recunoscător ❤️

      Like

  8. Daniela says:

    Multumesc

    Like

    1. Cu multă iubire

      Like

  9. Daniela says:

    Am deja cartea de câteva luni si le-o recomand tuturor. Nu vor regreta

    Liked by 1 person

    1. Mă bucur să aud asta ❤️

      Like

  10. Anonymous says:

    tO
    A shanks be

    Like

Tu ce părere ai?

