Mesajele ascunse din apă

Știai că suntem în proporție de aproximativ 70% formați din apă? Știai că apa este un bun conductor? Dacă răspunsul este DA atunci informațiile de mai jos te vor face să privești cu totul și cu totul APA – care deși la prima vedere pare un aliment banal, ea se dovedește a fi miraculoasă.

Astăzi vreau să îți vorbesc despre APĂ. Am fost uimit când am deschis cartea celebrului cercetător Masaru Emoto. Acesta a studiat mare parte din viață modul în care un cuvânt, o melodie, un peisaj influențează apa.

adevar-divin

Cartea „Mesajele ascunse din apă” „are puterea de a vă schimba radical viziunea asupra lumii. Folosind tehnici fotografice de mare viteză, profesorul Masaru Emoto a constatat că cristalele ce e formează în apa înghețată se transformă atunci când către ele sunt îndreptat gânduri specifice, concentrate.”

Despre Masaru Emoto am început să aud tot mai des: de la psihologi și chiar de la medici. Lucrarea de față este considerată un fenomen care a uimit lumea de știință și cea preocupată de spiritualitate.

Cartea are cinci capitole:

  • Din ce este alcătuit Universul?
  • Poarta către o altă lume
  • Din conștiință se naște totul
  • Lumea se va schimba într-o singură clipă
  • Un surâs ce îmbrățișează lumea

Cel mai mult mi-a plăcut modul cursiv și foarte interactiv prin care este prezentată informația. Nu este o carte cu un caracter 100% științific, ci mai degrabă o carte ce să te facă efectiv să schimbi ceva la tine și implicit la modul în care privești apa. Și când mă gândesc cu cât dezinteres privim apa…

Cartea arată și explică foarte clar cum apa cristalizează atunci când îi sunt spuse anumite cuvinte, când îi sunt arătate anumite peisaje sau când îi este pusă muzică. Care credeți că este cuvântul ce a cristalizat cel mai frumos? Mulți ar spune iubire. Eu vă spun că de fapt sunt două: IUBIRE și RECUNOȘTINȚĂ. Aceste două sentimente sunt adevărata natură umană. Cu ajutorul acestei lucrări putem învăța cum să dăm mesaj apei, mai ales că, fără apă nu putem trăi.

Când am aflat informația că suntem 70% apă (la orele de biologie) și apoi am citit această carte mi-am dat seama cât de mult ne otrăvim SINGURI prin propriile gânduri, cuvinte, stări. Privind aceste cristale îți dai seama că apa din tine poate cristaliza în ceva Divin sau ceva cu totul și cu totul hidos. Și totul pleacă de la un gând.

1
Celebrul Masaru Emoto

„Care este legătura dinte iubire și recunoștință? Pentru un răspuns la această întrebare putem să folosim apa drept model. Molecula apei este formată din doi atomi de hidrogen și unul de oxigen. Dacă iubirea și recunoștința s-ar îmbina, ca oxigenul și hidrogenul, într-o proporție de 1 la 2, recunoştinţa ar fi de două ori cât iubirea. Sugestia mea este că echilibrul spre care trebuie să tindem este acela în care recunoștința este dubă față de iubire. La un seminar, după ce am afirmat acest lucru, două tinere s-au apropiat de mine și mi-au spus: Am fost foarte impresionate. Ați spus, de fapt, că omul are o gură pentru vorbit și două urechi pentru ascultat, nu-i așa? Așa este – chiar așa! am exclamat și am știut că devenisem mai înțelept.”

            Acum stau și mă întreb, câți dintre noi suntem recunoscători, și câți doar ne plângem că nu avem? Acum înțelegeți de ce există tot mai mulți oameni bolnavi.

Masaru Emoto prezintă peste 120 de fotografi cu cristalele formate în urma unor experimente. Iată mai jos câteva dintre acestea. Pe restul le veți găsi în carte.

00000000001

000000000000002

03

04

06

Ce imagini incredibile! Vă vine să credeți că acolo este apă căreia i s-au adresat acele cuvinte sau i s-a pus muzică? Este pur și simplu fascinant.

În carte veți găsi tot felul de experimente care să vă facă să înțelegeți ce rapid memorează apa anumite lucruri și cât de repede se produc modificările. Am urmat și eu idea experimentelor timp de mai multe zile și am încărcat apa cu anumite cuvinte benefice pentru mine. Rezultatele au fost minunate, mi-a fost foarte bine și chiar am oferit și altora din apa mea încărcată cu pace și iubire. Un experiment deja celebru este cel cu borcanele cu orez, experiment ce poate fi repetat chiar și de către voi. În paginile cărții veți găsi toți pașii. Doar așa vă puteți convinge de PUTEREA APEI.

Tot legat de importanța apei am aflat și din alte terapii unde principiul de bază este să bei cât mai multă apă. Și mă întrebam de ce? Acum, datorită lui Masaru Emoto, răspunsul e clar: cât suntem bolnavi emitem gânduri de boală, iar apa din noi le înregistrează imediat. Când începem procesul vindecării este nevoie ca apa încărcată negativ să fie „schimbată” cu apa încărcată cu vindecare. Fantastic!!!

„Apa nu este pur și simplu H2O. Indiferent cât de naturală sau pură este apa pe care o beți, fără un suflet pur, apa nu va avea un gust bun. Permiteți-mi să vă întreb: Cât de limpede vă este sufletul? Cât de mult vă împovărează problemele de serviciu? Cum e cu problemele de familie? Aveți conștiința încărcată? Dacă da, se prea poate ca apa pe care o beți să vi se pară stătută și greoaie. Dacă participați cu plăcere la un sport, apa – chiar și cea de la robinet – are un gust delicios și înviorător. Cu alte cuvinte, contează mai mult ce este în interiorul vostru.”

Toate aceste experimente, fotografii sunt minunate, însă putem spune lejer: „nu mă afectează” însă dacă te gândești la faptul că ești 70% apă, îți vei schimba părerea. Am văzut această lucrare ca una de autovindecare, de detoxifere.  A venit momentul să ne schimbăm percepția asupra apei, mai ales că o bem zilnic, că facem mâncare cu ea, că ne spălăm. Pentru mine a fost sunetul alarmei de la ceasul de dimineață: m-a trezit, m-a deșteptat. Mi-a spus, degeaba bei apă pură dacă ești mereu supărat. Degeaba bei apă pură dacă o bei dintr-un pahar care a stat între două persoane care s-au cercetat. APA ARE MEMORIE. Cartea dovedește clar acest lucru.

„Ori de câte ori stai în fața unei ape și transmiți mesaje de iubire și recunoștință, undeva în lumea asta cineva se umple de iubire și recunoștință. Nu trebuie să mergi nicăieri. Apa din fața ta se află în relație cu apa din întreaga lume. Apa pe care o privești va rezona cu apa de peste tot, iar mesajul tău de iubire va ajunge la sufletele tuturor oamenilor din lume.”

Cartea are doar 192 de pagini și o mulțime de fotografi. Voi păstra această lucrare nu doar ca o carte de referință în ceea ce privește apa, ci și ca un album foto al miracolului ce ne dă viață.

Noelle C. Nelson, medic și co-autoare a cărții Puterea Recunoștinței spune că: „Lucrarea profesorului Emoto despre apă ilustrează în chip minunat forța vindecătoare a iubrii și recunoștinței. Aceste componente de bază ale gratitudinii ne sprijină bunăstarea fizică, mentală, sufletească și spirituală. Mesajele acunse din apă este o contribuție valoroasă în crearea uneui viitor pozitiv pentru lumea aceasta.” 

V-o recomand și vouă cu mare drag și vă garantez că nu veți regreta. Nu doar să o citiți, ci să lucrați direct pe apa pe care o beți. Nu aveți nevoie de prea multe: un pix și o foaie. Mie cel mai mult mi-au plăcut imaginile, însă și explicațiile foarte clare m-au ajutat să privesc apa altfel. Iar acum ea e tratată altfel de către mine și mi-a adus numai beneficii. Pot spune sincer, MULȚUMESC MASARU EMOTO.

Cartea a fost publicată la Editura Adevăr Divin, iar dacă vrei să o ai la tine acasă foarte repede și la un preț special îți recomand să intri aici pentru a o achiziționa foarte ușor: http://www.divin.ro/?53t4l&v7f2k=1952

8 Comments Add yours

  1. Dorina says:

    Multumesc Razvan. Arata foarte interesant cristalele. Mereu ne aduci informatii pretioase

    Like

    1. Multumesc, doamna Dorina. Intr-adevar cristalele arata deosebit. Un intreg univers intr-o picatura. Iar forma lor cel putin pe mine m-a suprins.

      Like

  2. Simona says:

    Multumim Razvan. Eu consum zilnic aproximativ 3 l de apa si fac terapie Bowen intr-adevar apa e foarte importanta pentru corp

    Like

    1. Da, la terapia Bowen m-am gandit si eu cand am scris despre apa

      Like

  3. Alina says:

    Multumesc

    Like

    1. Cu drag!

      Like

  4. Costi says:

    Am cartea si am facut si eu experimentele si chiar asa a iesit. Am inteles ca e bine sa bem apa din pahare de sticla si sa renuntam pe cat posibil la plastic

    Like

    1. Da, nu am scris toate detaliile din carte. Acolo se vorbeste chiar despre apa de la robinet foarte mult.

      Like

Tu ce părere ai?

