POT face asta!

19 septembrie 2016: mesajul de astăzi se potrivește excelent cu afirmația pe care v-o propun: SUNT ÎNDEAJUNS DE BUN. De multe ori atunci când începem ceva nou putem să auzim undeva ca ecou vorbe de genul: nu pot, nu știu, nu voi reuși niciodată, nu am eu norocul să meargă bine totul. Ce sunt de fapt acest vorbe? Mesaje de Sinele Divin?!

img_4261

În niciun caz. Sunt vorbele pe care în copilărie le-ai auzit de la părinți, bunici, invățători sau frați. Iar ele s-au înregistrat ca o casetă și rulează de fiecare dată când îți propui ceva. Și mie mi se întâmpla asta, și eu am auzit astfel de vorbe. Ce putem face? În primul rând, să acceptăm faptul că aceste voci și vorbe există.

Negarea nu ajuta la nimic. Odată ce am acceptat ideea că ele sunt acolo, să aflăm cine ni le-a “insuflat?” Vom afla că au fost cei de mai sus. Acum, în aici nu mai putem schimba cursul lucrurilor de acum 10, 20, 40 de ani. Însă putem foarte bine să fim blânzi cu noi. Odată ce ai aflat cauza, problema devine ușor de rezolvat.

Începi cu o afirmație de iertare: iert persoanele din trecutul meu care mi-au spus vorbe ce acum ma descurajează; Continui cu eliberarea: mă eliberez de aceste convingeri limitative cu iubire și blândețe. Le trimit lumină tuturor oamenilor care au pus o cărămidă la construirea mea și accept faptul că fiecare mi-a oferit cât a putut, chiar dacă acum le elimin.

Trecutul acum nu mai are o forță la fel de mare. Pasul imediat următor este afirmarea puterii: am încredere în capacitățile mele, am încredere in mine și în tot ceea ce sunt, cred și fac. Aici puteți adauga o mulțime de alte afirmații foarte bune și puternice.

Acum spor la treabă. Evident, anumite gânduri vechi și limitative vor mai apărea, însă acum ai o nouă abordare cu privire la ele: fii blând, trimite iubire, iertare și afirmă pozitivul care conteaza acum.

Tu poti alege să fii reprezentat de trecutul tau sau poti crea prezentul prin atitudine, acțiune și observare.

Cu iubire și dăruire pentru încântarea Sinelui Divin!

Tu ce părere ai?

