16 afirmații puternice de la Louise Hay

Poţi atrage în viaţa ta exact dragostea pe care ţi-o doreşti. Louise Hay, celebra autoare motivaţionala, ne arată cum. Emite gânduri pozitive şi spune afirmaţiile de mai jos în fiecare zi pentru a cultiva mai multă dragoste în viaţa ta, atât faţă de tine însăţi, dar şi faţă de ceilalţi. Spune-le în mod constant şi vei constata că vei fi o persoană mai fericită, că relaţia ta de dragoste, dar şi relaţiile cu ceilalţi se vor îmbunătăţi şi că vei simţi dragostea în viaţa ta.

louise-hay-smiling

 

  1. Din când în când, îi întreb pe cei pe care îi iubesc: “cum pot să te iubesc mai mult?”
  2. Aleg să văd clar cu ochii dragostei. Iubesc ceea ce văd.
  3. Dragostea se întâmplă! Mă eliberez de nevoia de dragostea şi îi permit în schimb să mă găsească în secvenţa perfectă timp-spaţiu.
  4. Am venit pe această planetă pentru a învăţa să mă iubesc pe mine mai mult şi să împart această dragoste cu toţi cei din jurul meu.
  5. Partenerul meu este dragostea vieţii mele. Ne adoram unul pe celălalt.
  6. Viaţa este foarte simplă. Ce dăruiesc se întoarce înapoi la mine. Astăzi aleg să dăruiesc iubire.
  7. Mă simt confortabil uitându-mă în oglindă şi spunând: “Te iubesc, te iubesc cu adevărat.”
  8. Merit acum dragoste, o poveste frumoasă şi bucurie – şi tot binele pe care viaţa are să mi-l ofere.
  9. Dragostea este puternică – dragostea ta şi dragostea mea. Dragostea ne aduce pacea pe pământ.
  10. Inima mea este deschisă. Vorbesc cu cuvinte de dragoste.
  11. Sunt un om frumos şi toată lumea mă iubeşte. Sunt întâmpinată de dragoste oriunde mă duc.
  12. Atrag doar relaţii sănătoase. Întotdeauna sunt bine tratată.
  13. Sunt foarte recunoscătoare pentru toată dragostea din viaţa mea. O găsesc peste tot.
  14. Sunt în siguranţă în toate relaţiile mele. Ofer şi primesc multă dragoste.
  15. Vin din spaţiul plin de dragoste al inimii mele şi ştiu că dragostea deschide toate uşile.
  16. Dragostea este tot ceea ce este.

Pentru a vă bucura pe deplin de cunoașterea Louise Hay vă recomand cartea PUTEREA E ÎN INTERIORUL TĂU, ce poate fi achiziționată de la Editura Adevăr Divin la un preț special.

Dacă vrei să o ai la tine acasă foarte repede îți recomand să intri aici pentru a o achiziționa foarte ușor: http://www.divin.ro/?53t4l&v7f2k=3315

Sursă: http://www.louisehay.com/

 

One thought on “16 afirmații puternice de la Louise Hay

Tu ce părere ai?

