Puterea este în interiorul tău

Despre Louise Hay am auzit acum foarte mult timp și în scurtă vreme am început să îi citesc cărțile. Am început cu „Poți să-ți vindeci viața”, am continuat cu „Iubește-te pe tine însuți și vindecă-ți viața”, iar de curând am ajuns la o carte pe care o consider o comoară informațională: Puterea este în interiorul tău.

puterea-este-in-interiorul-tau-550x800

            De la prima carte, mi-am dat seama că am ce învăța de la Louise pentru că este dovada vie a omului care a fost foarte jos (o viață plină de abuzuri sexuale care a culminat cu un cancer după un divorț la 40 de ani) și care prin cercetare, iubire și prezență a ajuns să fie una dintre cele mai vândute autoare la nivel mondial.

Încă din primele pagini textul m-a cuprins, m-a adus în lumea ei în care puteam vedea totul. Am rezonat cu povestea ei de viață și am simțit efectiv că tot ce este scris în carte este un pansament și un medicament vindecător în același timp.

Toate problemele omenirii, ale mele și ale tale pleacă de la lipsa iubirii de sine. Remediul: iubirea de sine.

   „În viziunea mea, iubirea este o stare de apreciere profundă. Atunci când vorbesc despre iubirea de sine, eu mă refer înainte de toate la o stare de apreciere profundă față de noi înșine, la o acceptare necondiționată a tuturor părților componente ale ființei noastre, a micilor noastre particularități, stângăcii, a lucrurilor care nu ne reușesc foarte bine, dar și a tuturor calităţilor noastre sublime. Important este să acceptăm întregul ansamblu cu o iubire necondiționată.”

Ce definiție frumoasă și plină de sens. Îți recomand cu multă iubire această carte, indiferent dacă ești deja conștient că puterea e în interiorul tău sau încă o mai cauți. Lucrul care mi-a plăcut cel mai mult în această carte a fost abordarea sinelui foarte blândă. Doar citind această carte, vei înțelege de fapt că nu are rost să te condamni pe tine, să te cerți sau să te critici. Chiar și atunci când nu ești foarte mulțumit cu ceea ce ești sau ai făcut, tu fii BLÂND cu tine.

  „Dacă nu ești dispus să te iubești pe tine însuți astăzi, nu vei fi nici mâine, căci pretextul pe care îl invoci nu va dispărea peste noapte. De multe ori, el rămâne în vigoare zeci de ani, și mulți oameni părăsesc această viață fără să fi renunțat la el. Singurul moment în care te poți iubi fără nicio rezervă, în totalitate și necondiționat este cel prezent.” Cartea te ajută să pui punctul pe i și să înțelegi că oricât amâni, o faci împotriva ta, a evoluției tale. Chiar și așa: fii blând cu tine, atât ai știut să faci atunci, însă ACUM – căci acesta e timpul care contează – nu mai ești definit de trecut și poți face o schimbare.

louise-hay

Cartea are cinci părți, create special pentru a te duce pas cu pas înspre tine:

  • Partea I – Cum să devii conștient: cum să asculți vocea interioară, care este puterea unui cuvânt, dar și cum îți poți reprograma vechile tipare;
  • Partea II – Dizolvarea obstacolelor: cum să înțelegi blocajele care te înlănțuie, cum să eliberezi emoțiile vechi care te țin pe loc și cum să depășești durerea;
  • Partea III – Iubirea de sine: mi se pare cel mai frumos și mai clar, practic capitol din câte am citit până acum, deoarece îți explică în zece pași cum poți ajunge la iubirea de sine și mai mult, lucrul cu copilul interior. Dacă adulții suferă acum, este din cauza faptului că și-au neglijat copilul interior.
  • Partea IV – Aplicarea înțelepciunii interioare: despre acceptarea prosperității, exprimarea creativității și înțelegerea de ce orice este posibil;
  • Partea V – Renunțarea la trecut: o temă foarte importantă, care este practic pista de pe care decolează avionul vieții tale.

Cartea mai conține și 16 meditații pentru vindecarea personală și a planetei care sunt foarte utile și ușoare. Cel mai mult mi-a plăcut la această carte faptul că totul este foarte înțelegător. Am simțit mesajul că o mână care vine și te atinge pe umăr atunci când ești jos, nu te trage tare, ci doar te mângâie, să știi că e acolo.

0000

Este foarte bună în special dacă acum treci printr-un moment foarte delicat, o pierdere în familie deoarece explică modul în care se poate face tranziția mai ușor, dacă ești lipsit de încredere, de putere, de speranță.

            „Am convingerea că tot ce am nevoie vine la mine la momentul potrivit și în locul potrivit. Ori de câte ori mi se pare că ceva nu merge bine în viața mea, mă gândesc imediat TOTUL ESTE BINE. NU AM NICIO PROBLEMĂ. ȘTIU CĂ TOTUL ESTE PERFECT ÎN VIAȚA MEA. ACEASTA ESTE DOAR O LECȚIE, O EXPERIENȚĂ, DAR VOI TRECE CU UȘURINȚĂ DE EA, CU SIGURANȚĂ, EA SERVEŞTE ÎNTRU TOTUL BINELUI MEU SUPREM. TOTUL ESTE BINE. RESPIRĂ PROFUND. ESTE ÎN REGULĂ.” Cât de calm, cât de blând. Nu este genul acela de maestru care vine și te ridică, eventual îți dă și două palme și e foarte tranșant. Ci mai degrabă, te ia în brațe, dar nu se identifică cu durerea ta, te mângâie și îți spune ce să faci. Dar nu se transformă într-un salvator, deoarece alegerea este a ta: vrei sau nu să ai o viață minunată?

Louise promovează lucrul cu oglinda, așa că fii pregătit cu una de buzunar la tine pentru a-ți transmite anumite lucruri. Dacă ești foarte trist, la început e posibil să nu îți prea placă ideea. Totuși, fă-o. Vei plânge? Probabil că da, însă MERITĂ.

  Dr. Wayne W. Dyer spune despre Puterea este în interiorul tău: „Louise L. Hay se adresează prin această carte sufletului tău, locul în care se produce orice proces de vindecare. Iubesc această carte…și o iubesc pe Louise L Hay.”

Sunt convins că îți va plăcea și că o vei pune la loc de cinste pe noptiera din dormitorul tău. Merită să-i dai o șansă. Are 302 pagini și este publicată de editura Adevăr Divin

            Dacă vrei să o ai la tine acasă foarte repede îți recomand să intri aici pentru a o achiziționa foarte ușor: http://www.divin.ro/?53t4l&v7f2k=3315

13 Comments Add yours

  1. Adina says:

    Imi place si mie Louise Hay. Voi cumpara cartea cu siguranta pentru ca mai am si altele si sunt foarte utile si usor de inteles. Multumesc Razvan

    Like

    1. Lectură plăcută. Să vă fie de folos!!!

      Like

      1. Adina says:

        Multumesc

        Like

  2. Liviu says:

    Mersi, Razvan si eu am cartea si chiar mi-a fost de folos. O recomand

    Like

    1. Mă bucur să aud asta. Și eu am înțeles lucuri noi și foarte interesante.

      Like

  3. Nona says:

    Ar fi frumos daca tot mai multi si-ar indrepta atentia spre ei. Eu am un set de afirmatii, il folosesc in fiecare dimineata. Si titlul asta suna interesant. Multumim Razvan

    Like

    1. Intr-adevăr. Niciodată nu e prea târziu. Succes!

      Like

  4. Radu says:

    Multumesc

    Like

    1. Mulțumesc și eu!

      Like

  5. Dorina says:

    Ce frumos ai scris Razvan. iti multumesc pentru toate mesajele pe care le pui si informatiile. Ne faci zilele mai frumoase

    Like

    1. Mulțumesc din suflet. Vă sunt recunoscător că îmi sunteți alături!!

      Like

  6. Alexandra says:

    O iubesc pe Louise Hay, am citit cartea despre care vorbesti si de cate ori simt ca ma departez de mine imi indrept iar atentia catre aceasta carte. Este minunata. Femeilor le recomand cartea “Femei puternice”: Un ghid pentru femeile care doresc sa traiasca o viata de succes: In aceasta carte de mare inspiratie, autoarea de bestselleruri Louise L. Hay ne invata insa ca principalele schimbari la care vom asista in aceasta perioada fascinanta sunt cele „interioare“. Ea ne explica faptul ca atunci cand femeile vor fi dispuse sa schimbe acest „teren interior“, ele vor opera pe un nivel foarte diferit al vietii, mult mai inalt.
    Te pup, Razvan.

    Liked by 1 person

    1. Ce frumos!!! Ma bucur, Alexandra ca ai citit cartea si ca rezonezi cu Louise Hay! ❤️

      Like

Tu ce părere ai?

