Ghidare Angelică pentru 29 iunie

Afirmația cu care vă invit să ne începem această zi minunată de 29 iunie este: „AM ÎNTOTDEAUNA LIBERTATEA DE A ALEGE – Aleg să cred că e un ușor de schimbat un gând sau un șablon.”

Întotdeauna când am ocazia, îmi place să spun, dacă ceva nu îți place, ai libertatea de a schimba, de a alege să schimbi. Pleacă de la nivelul unui gând, iar acel gând se va manifesta și în realitatea ta.

eagle_for_freedom-wallpaper-1920x1080

Previziunile zilnice, săptămânale sau lunare vorbesc doar despre niște energii, pe care tu poți alege să le urmezi, să le asculți sau nu, să le crezi sau nici să nu te gândești la ele. Toate reprezintă o linie potențială de destin. Dacă tu însă alegi să faci altceva (benefic sau distructiv) este alegerea ta. Totuși, fi pregătit să îți asumi asta. Nu uita, tu îți creezi realitatea și viața în funcție de ce ai în minte, nu de ceea ce spun eu sau alte persoane ce îți prezintă niște energii. Ce fac eu aici este să îți transmit niște mesaje care te pot susține, te pot scoate din zona gândurilor limitative. Dacă îmi dai voie să fac asta și în realitatea ta, îți mulțumesc. Dacă nu, mulțumesc din nou.

Îngerii îți transmit că te-ai ocupat cam mult de nevoile altora, că ai fost un „salvator bun”, însă acum ar cam fi cazul să te ocupi și de propria persoană, de sufletul tău minunat. Atunci când îi ajuți prea mult pe alți (mai rău dacă nu îți este cerut) nu îi lași să învețe lecția pe care Divinitatea le-o oferă. Poți să îi ajuți dacă nu te pui pe locul 3,5,9. Ajută din preaplin, însă nu da pește, ci învață omul să pescuiască.

Știi vorba aia: „Dumnezeu nu dă mai mult decât poți duce?” Așa e. Și dacă e așa în viața ta – căci ai reușit să te ocupi mereu, mai repede sau mai încet de fiecare problemă, de ce crezi că nu ar fi la fel și în viața altuia? Nu îi răpi ocazia de a spune: „uite, am făcut-o și pe asta!”

Poate îți e greu să ieși din starea asta de salvator, din cauza programelor mentale care îți spun că dacă nu ajuți, vei fi pedepsit. Nu e aşa. Înainte de a lua orice hotărâre, întreabă-te: „ce cale mă aduce mai aproape de îndeplinirea misiuni mele Divine?”

Versetul zilei pentru noi este Luca 7:50 – Credinţa ta te-a mântuit; mergi în pace.

            VIAȚA TE IUBEȘTE! Așa este și așa să fie. Cu iubire și dăruire pentru încântarea Sinelui Divin!

One thought on “Ghidare Angelică pentru 29 iunie

Tu ce părere ai?

