MESAJE DE LA ÎNGERI PENTRU 16 IUNIE

Dragi prieteni, de câteva zile vă invit să ne începem activitățile cu câte o afimație menită să ne aducă aminte de lucrurile importante ale vieții. Și astăzi, 16 iunie, vă invit la o afirmație: „AM ÎNCREDERE ÎN ÎNȚELEPCIUNEA MEA INTERIOARĂ – Pe măsură ce îmi desfășor activitățile îmi ascult călăuzirea interioară. Intuiția mea este întotdeauna de partea mea. Am încredere că ea este cu mine mereu. Sunt în siguranță.”

Wallpapersxl Thoughts Nature Abstract Thought Hd 105662 1366x768

Cât de frumos este să fii mereu în prezent, în contact cu tine, cu Sursa care te alimentează secundă de secundă. Nu este un lucru ușor sau greu de obținut; necesită multă practică. Astăzi puțin, mâine mai mult, până ajungi în starea în care să iei decizii doar din Sine. Și eu lucrez intens la acest capitol, așa că ne urez succes tuturor celor care vor să trăiască în AICI și ACUM.

Ce este interesant și de remarcat este că și astăzi mesajele rezonează cu afimația, iar eu ador asta. Atunci când ești în prezent, când ai încredere, iată, în înțelepciunea interioară, în Sinele tău Divin, se deschid toate ușile spre oportunități. Indiferent ce situație experimentezi ACUM (să zicem financiară), atunci când ai încredere că știi dintotdeauna soluțiile cele mai bune, vei avea parte de suprize interesante.

Și pentru că zilnic citesc ceva ce constat mai târziu că îmi e de mare ajutor, iată că am citit două afirmații care vă pot ajuta și mai mult pentru a vă conecta (1) la Sinele Divin și a știi exact ce să alegeți (2).

„Din Domnul Dumnezeul ființei mele, eu știu acum tot ce se poate ști în acest moment despre…Așa să fie!” și „Din Domnul Dumnezeul ființei mele, acum știu răspunsul la această chestiune și mă aflu într-o stare propice primirii lui. Așa să fie!” Aceste afirmații sau scurte rugăciuni sunt spuse de Ramtha și pot fi găsite în „Cuvintele deschid fluxurile de conștiință cuantică”, autor Niculina Gheorghiță.

2

Nu respingeți ajutorul venit din partea altora. Nu uitați că Dumnezeu lucrează PRIN OAMENI. De ce vă este teamă să acceptați ajutor? Asta nu înseamnă că vă creați „obligații.” Atunci când treceți printr-o situație mai specială, mai dificilă, să zicem: cereți ajutor Divinității și îl veți primi. Tot în cartea de care v-am spus mai sus există o ecuație pe cât de simplă, pe atât de complexă: EU VREAU – EU CRED – EU ȘTIU – EU POT – EU SUNT. Asiguați-vă că știți ce vreți și aveți credință, iar apoi totul se va așeza înaintea voastră pentru A FI.

Atunci când ești în prezent, când vrei să fii în prezent și cauți conștient soluții REZULTATELE POZITIVE VOR FI INEVITABILE. Și tare te vei mai bucura de ele. Ai încredere. De la credință pleacă totul!

În final, înainte de a vă spune că viața vă iubește am decis să cer și un verset din Biblie pentru noi: Ioan 14:27: „Pace vă las vouă, pacea Mea o dau vouă, nu precum dă lumea vă dau Eu. Să nu se tulbure inima voastră, nici să se înfricoşeze.”

VIAȚA TE IUBEȘTE! Așa este și așa să fie. Cu iubire și dăruire pentru încântarea Sinelui Divin!

_____

Pentru astrograme sau mesaje personalizate de la Îngeri, Arhangheli sau alte ființe de lumină îmi puteți scrie un email la contact@astrocercetas.com sau un mesaj în privat.

Tu ce părere ai?

