AFIRMAŢII PUTERNICE CARE ÎŢI SCHIMBĂ VIAŢA

În cazul în care crezi cu tărie că eşti într-o foarte mare măsură ceea ce gândeşti, atunci situaţia ta de viaţă izvorăşte cu adevărat din gândurile tale. Cu toate acestea, nu ne putem baza în totalitate numai pe gânduri; cu scopul de a ne manifesta intenţiile noastre, este necesar să transformăm gândurile în cuvinte şi în cele din urmă în acţiuni.

2

Cu alte cuvinte, este foarte important să lucrăm foarte atent cu cuvintele noastre, să alegem gânduri şi cuvinte care lucrează spre beneficiul nostru personal. Afirmaţiile ne pot purifica gândurile şi pot contribui la crearea unor noi canale neuronale, astfel încât să începem să credem cu adevărat că nimic nu ne este imposibil.

Etimologia cuvântului “afirmaţie” provine din latinescul “affirmare”, cuvânt care înseamnă “a echilibra, a consolida”. Afirmaţiile într-adevăr au puterea de a ne întări şi echilibra convingerile pozitive, ajutându-ne să credem în potenţialul acţiunilor de a se manifesta în plan fizic.

Atunci când ne afirmăm verbal visele şi ambiţiile noastre, suntem în mod instantaneu copleşiţi certitudinea că propriile noastre cuvinte pot deveni realitate.

Afirmaţiile sunt metode dovedite de auto-îmbunatăţire datorită capacităţii lor de a contribui la formarea unor noi canale neuronale. Asemenea exerciţiilor fizice, acestea contribuie şi la creşterea nivelurilor de hormoni benefici şi stimulează producţia de noi “neuroni ai gândirii pozitive”.

 

Iată care sunt cele 35 de afirmaţii care îţi pot schimba viaţa:

  1. Eu sunt arhitectul vieţii mele; eu sunt cel care construieşte fundaţia şi tot eu sunt cel care alege conţinutul său.
  2. Astăzi sunt plin de energie şi eman bucurie în jurul meu.
  3. Trupul meu este sănătos; mintea mea este agilă şi sufletul meu este liniştit.
  4. Sunt deasupra gândurilor negative şi deasupra acţiunilor nesemnificative.
  5. Am primit de la divinitate talente infinite pe care încep să le folosesc chiar de astăzi.
  6. Îi iert pe toţi cei care m-au rănit în trecutul meu şi mă detaşez paşnic de ei.
  7. Un rău de compasiune îmi spală mânia şi o înlocuieşte cu dragoste. Compasiune (Adina Amironesei)
  8. Sunt ghidat la fiecare pas pe care-l fac de sufletul meu care mă conduce spre ceea ce este cel mai bine pentru mine.
  9. (Dacă eşti casatorit-a-) Căsătoria mea devine din ce în ce mai puternică, mai profundă şi mai stabilă cu fiecare zi care trece.1
  10. Deţin calităţile necesare pentru a fi un om de succes.
  11. (Pentru proprietarii de afaceri) Afacerea mea este în creştere, se extinde şi înfloreşte cu fiecare zi care trece.
  12. Valuri de energie creativă curg prin mine şi dau naştere unor idei noi şi strălucitoare.
  13. Fericirea este o alegere. Îmi întemeiez fericirea binecuvântările pe care le-am primit şi pe acţiunile pe care aleg să le desfăşor.Fericirea vindeca – Marquez
  14. Capacitatea mea de a cuceri provocările în viaţă este nelimitată, iar potenţialul meu de a reuşi este infinit.
  15. (Pentru cei care caută un loc de muncă) Merit să fiu angajat şi plătit bine pentru timpul, efortul şi ideile mele. Cu fiecare zi care trece, mai apropii din ce în ce mai mult de locul de muncă ideal.
  16. Sunt curajos şi îmi susţin ideile cu încredere.
  17. Gândurile mele sunt pline de optimism şi viaţa mea este un izvor de prosperitate.
  18. Astăzi abandonez vechile obiceiuri şi adopt unele noi, mult mai pozitive.
  19. Oamenii mă privesc şi îmi recunosc valoarea. Sunt admirat.
  20. Sunt binecuvântat cu o familie frumoasă şi cu prieteni minunaţi.
  21. Îmi recunosc propria mea valoare. Încrederea mea în mine creşte din ce în ce mai mult cu fiecare zi care trece.
  22. Sunt plin de energie creatoare care mă ajută să creez ceea ce-mi doresc.
  23. Perioadele dificile există, dar sunt doar o foarte scurtă etapă a vieţii.
  24. Viitorul meu este o proiecţie ideală a ceea ce îmi imaginez chiar acum.
  25. Eforturile mele sunt susţinute de univers; visele mele devin realitate în faţa ochilor mei.
  26. (Pentru care nu au un partener de viaţă) Partenerul meu de viaţă o să apară în viaţa mea mult mai repede decât mă aştept.3
  27. Eman frumuseţe, farmec şi graţie în jurul meu oriunde mă duc.
  28. Organismul meu vibrează de sănătate şi sistemul meu imunitar este extrem de puternic.
  29. Tot ceea ce se întâmplă acum în viaţa mea se întâmplă pentru binele meu suprem.
  30. Obstacolele se mută din calea mea sculptată spre măreţie.
  31. În fiecare zi mă trezesc cu tărie în inimă şi cu o claritate puternică în minte.
  32. Temerile mele de mâine au dispărut deja de ieri.
  33. Sunt împăcat cu tot ceea ce s-a întâmplat, cu tot ceea ce se întâmplă şi cu ce se va întâmpla.
  34. Natura mea este una divină. Sunt o fiinţă spirituală şi onorez această latură, în mine şi în cei din jurul meu.
  35. Fiecare zi a vieţii mele este un nou început.
One Comment Add yours

  1. Reblogged this on Autovindecareblog.

    Like

Tu ce părere ai?

