MESAJE DE LA ÎNGERI PENTRU 11 IUNIE

Dragi prieteni, vă invit să începem ziua de 11 iunie cu următoarea afirmaţie: „VĂD CU CLARITATE – Sunt gata să iert. Aduc viziunii mele iubire și privesc cu compasiune și înțelegere. Înțelegerea mea clară e reflectată în lumea mea exterioară.”

openmind

Îngerii ne transmit mesaje minunate legate de cariera noastră, de orice schimbare care vine în acest domeniu. Pot veni veștile din partea unor persoane foarte tinere, așa că nu le subestimați puterea și profesionalismul. Nu uită că ai fost și tu cândva tânăr. De asemenea, este o zi pentru a privi vești cu privire la admiterea la școli, cursuri. Lucruri care mai devreme sau mai târziu să te ajute să evoluezi, să te dezvolți și să îți deschizi mintea spre nou, spre altceva. Nu îți fie teamă. Totul se produce pentru binele tău cel mai înalt.

Fii deschis spre succes! Nu te mai plânge pentru lucrurile pe care NU le ai, ci MULȚUMEȘTE UNIVERSULUI, LUI DUMNEZEU pentru ceea ce ai. Nu îți poți închipui până nu treci prin asta cum e să mulțumești. Pentru lucruri mărunte. Pentru orice. După ce faci asta, fii convins că lucruri minunate vor veni în viața ta. Vrei ca astăzi să rezolvi o „problemă” care te apasă? Spune doar atât: „MULȚUMESC, DOAMNE CĂ M-AI AJUTAT SAU CĂ MĂ AJUȚI SĂ REZOLV…” Și lasă-l pe Dumnezeu să lucreze: LET GO AND LET GOD!

Să scoatem din vocabularul nostru cuvântul PROBLEMĂ. Când îl folosim ne simțim neputincioși, surprinși, iar uneori fără speranță. Dacă ai primit ceva de făcut, înseamnă că ești CAPABIL să faci acel lucru. Ca la școală: la clasă primești noțiunile teoretice, iar ca temă ai de rezolvat mai multe exerciții – unele chiar foarte grele – dar care au legătură cu ce ai învățat până acum, nu despre ce urmează să înveți semestrul viitor.

Ne place uneori să facem din țânțar – armăsar. Și cine să ne învinovățească? Ai văzut cum ceea ce azi părea o piedică prea mare, la o săptămână după zâmbeai când îți aminteai? Așa e mereu. Reține: ATITUDINEA CONTEAZĂ! Ascultă. Ascultă-te!

Iertarea este un pas mare în procesul de vindecare. Da, niciodată nu vom termina de iertat. Mereu vor fi lucruri, mai mari sau mai mici pe care vei fi nevoit să le ierți. Fă-o mereu: ÎMI PARE RĂU, TE ROG SĂ MĂ IERȚI! TE IUBESC! MULȚUMESC! Spune formula magică oamenilor, animalelor, plantelor, Universului, lui Dumnezeu. Lasă iertarea să te vindece. Iertând lași trecutul în urmă. Îți aduc în vedere o afirmație: „Dacă mă iubești, mă porți în inimă. Dacă mă urăști, mă porți în gând. Orice ai face este în favoarea mea!” DA. Așa este. Așa că, vă invit zilnic la iertare.

În final, înainte de a vă spune că viața vă iubește am decis să cer și un verset din Biblie pentru noi: Matei 5:16 „Tot aşa să lumineze şi lumina voastră înaintea oamenilor, ca ei să vadă faptele voastre bune şi să slăvească pe Tatăl vostru, care este în ceruri. ”

VIAȚA TE IUBEȘTE! Așa este și așa să fie. Cu iubire și dăruire pentru încântarea Sinelui Divin!

 

Tu ce părere ai?

