0. Eu și Astrologia

Astrologia este o veche pasiune de-a mea. Îmi amintesc că acum vreo 3 ani aveam fel și fel de programe care construiau astrograme profesioniste și ofereau și scurte interpretări. Întotdeauna am simțit o atracție pentru partea mai ocultă a lucrurilor.

Sursa: astrovastutips.com
Sursa: astrovastutips.com

Îmi doream mereu să aflu ce se întâmplă sau ce s-a întâmplat de lucrurile au luat altă întorsătură decât cea la care speram. Nu știu clar dacă eu cred sau nu în astrologie, dar îmi place. Înainte să merg la facultate, am oscilat între înscrierea la Universitatea și urmarea unor cursuri de specializare și calificare în domeniul astrologiei.

Am ales totusi facultatea, dar nu pot să spun că nu a existat un regret în sufletul meu că nu am încercat să îmi exploatez și latura aceasta. Nu cred că se putea întâmpla absolut nimic rău.

Astăzi am început să caut cursuri online de Introducere în Astrologie și am găsit un site destul de interesant, cu foarte multe elemente de baze. Voi începe să citesc și ce voi înțelege/învăța voi scrie și pe blog, astfel încât dacă vreodată vor mai fi persoane interesate sa învețe câte ceva despre acest domeniu să găsească informații utile și ușor de înțeles

Cel mai probabil voi face o categorie specială pentru aceste articole. Nu voi scrie zilnic despre acest subiect, deoarece nu am timp să citesc zilnic, dar atunci când voi parcurge lecții noi, voi publica și un articol. Cred că în weekend voi avea cel mai mult timp liber și m-aș putea ocupa de acest capitol.

Mă apuc de treabă!

 

*Articol postat în 21 martie

Am reluat acest obicei de a posta lecții care sunt oferite în mod gratuit de anumite site-uri pentru cei care doresc să învețe astrologia și nu au sau nu vor sa investească bani în cursuri la distanță sau online. Pentru moement doar voi transfera anumite materiale, iar săptămâna viitoare voi posta articole noi.

Tu ce părere ai?

