Experiența mea: Când pământul e roditor, recolta e pe măsură

În niciun caz nu consider că știu multe despre astrologie, dar cu siguranță știu mai multe decât în 21 martie când am scris primul articol pe această temă și mult mai multe decât acum trei-patru ani când mă uitam ca „mâța-n calendar” la toate liniile dintr-o hartă natală. Acum nu le mai spun linii, ci aspecte. Acum nu îmi mai sunt necunoscute, ci niste punți spre sufletul și inconștientul persoanei pe care o am în față.

Sursa: freehdw.com
Sursa: freehdw.com

Primul lucru pe care trebuie să îl știe orice persoană care intră în dialog cu un astrolog este că astrologia nu înseamnă ghicit în stele. Un astrolog nu se va uita niciodată în harta natală a cuiva pentru a spune când și de ce va muri o anumită persoană. Când ești astrolog, devii și psiholog. E foarte important să rezonezi cu omul de lângă tine și să reușești să îi transmiți informația în mod clar și mai ales corect.

Relația dintre astrolog și solicitant ar trebui să fie una bazată pe încredere și pe sinceritate. Când mergi la astrolog te simți pregătit să aflii și lucruri mai puțin plăcute despre sufletul sau comportamentul tău. Este inutil să faci o vizită la un cabinet de astrologie dacă nu ești dispus să schimbi ceva în viața ta. Este decizia fiecăruia, totuși. Liberul arbitru este prezent și aici.

Din 21 martie până în prezent, consider că am evoluat foarte mult. Chiar și așa, știu maximum 5% din câte ar trebui să știu și zilnic mai apare ceva nou. Mi-am comandat cărți, am descărcat programe și am luat legătura cu astrologi de referință. Am constatat că practica este cea mai importantă.

Astfel, cu cartea în mână, cu programul deschis, am realizat prima astrogramă. A mea, bineînțeles. Am urmat toți pașii indicați în manual și m-am descoperit. Simțeam un sentiment de copleșire. Așa am aflat că am anumite blocaje în comunicare pe care trebuie să le rezolv, poate tocmai din acest motiv scriu foarte mult.

Apoi am făcut un pas înainte și am urmărit tranzitele planetelor peste harta natală și am încercat să acord atenție zilelor și zonelor vulnerabile, m-am înarmat cu precauție, dar mai înainte de toate să fiu am acceptat că e posibil să se întâmple orice. Îi auzeam pe astrologi în emisiuni legând anumite subiecte de aspecte astrale și mi se parea fascinant. La un moment dat, fără să realizez sau fără să urmăresc lucrul ăsta, am spus: mi s-a întâmplat „x lucru”, clar e din cauza aspectului cutare. În următoarea secundă am văzut că începe să rodească sămânța de astrolog și parcă totul avea un alt sens sau o motivare.

Deja aveam încă o perspectivă. Nu se mai întâmplau lucruri din senin, parcă toate aveau o explicație. Și de fiecare dată am găsit-o pe cont propriu. Voi continua să învăț și să exersez, chiar dacă nu întotdeauna rezultatele vor fi ca la carte. Greșim. Învățăm. Evoluăm.

Și uite-mă pe mine, un cercetaș îndrăzneț care a plecat pe un drum lung, dar care după primii pași a văzut rezultate îmbucurătoare. Călătoria continuă și sper ca în curând să treacă la un alt nivel.

astrocercetaș

2 thoughts on “Experiența mea: Când pământul e roditor, recolta e pe măsură

Tu ce părere ai?

